Tone Marie 34 år Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Har veeeldig nedtrykk,og vondt for å gå..... Men,hva er det tro? Er 36 uker nå... Og babyen er fryktelig urolig inni der....
mandalay Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg er 37+0 i dag. I går kjente jeg ganske mye press i bekkenet, ikke direkte vondt, men ubehaglig. Spark og bevegelser har egentlig vært de samme. Hadde en følelse av at hodet kanskje hadde festet seg og det kunne jammen meg jordmor bekrefte i dag:-)
surfepia Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Nei, du kjenner ikke at hodet fester seg. Men du kan kjenne at hodet sitter fast i bekkenet når det har festet seg. Jeg tør imidlertid ikke selv å rikke så hardt som jordmor gjør for å kjenne det.. Men jeg merket at hodet var sunket ned sist graviditet da jeg plutselig fikk en lavere mage :-) Denne gangen har jeg hatt lav mage hele tiden og har derfor ikke merket noe forskjell nå på slutten. Er i uke 38. Var på kontroll i går og jordmor sa at hodet lå godt nede i bekkenet, men ikke hadde festet seg helt. Det er det heller ikke sikkert at det gjør. På noen fester hode seg flere uker før fødsel og på noen skjer ikke dette før under selve fødselen... Så nedtrykk og vondt for å gå kan være at babyen ligger langt nede, det kan være at hodet holder på å feste seg. Men det trenger altså ikke være det. Jeg hadde veldig nedtrykk for et par uker siden, men det gikk over. Så var nok bare måten barnet lå på...
mandalay Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Jeg er 37+0 i dag. I går kjente jeg ganske mye press i bekkenet, ikke direkte vondt, men ubehaglig. Spark og bevegelser har egentlig vært de samme. Hadde en følelse av at hodet kanskje hadde festet seg og det kunne jammen meg jordmor bekrefte i dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå