*septemberbaby* Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Noen som har tips til hvor jeg får kjøpt noen søte veggbilder til barnerommet? Vil gjerne at de skal gå i lyseblå farger med et søtt motiv på? prins el...? Noen som har tisp til butikker / nettsider
Gjest Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 jeg synes de her er litt søte jeg. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10127027 veldig standard ikea men en baby bryr seg vel fint lite om det ellers så er jo forslaget om å male selv bra da, for den som har de evnene Hvis du finner gardiner/stoff/dynetrekk som du liker motivet på så kan du prøve å lage lerrettsbilde av det (har tenk å prøve det, men ikke kommet så lant ennå)
mandalay Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Jeg syntes det var vanskelig å finne noe morsomt i butikkene, så jeg gjorde som frøken81 skriver. Kjøpte lerett og bestilte stoff fra en Amerikansk nettsiden som hadde masse å velge mellom. Billig var det også! Utrolig enkelt å lage ettersom man bare stifter stoffet fast i lerettet. Og så får man et ganske orginalt bilde:-)
*Nøtta* Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Jeg har en gammel eventyrbok fra da jeg var liten. Jeg fant frem kameraet mitt og fotograferte noen av de peneste bildene i den boks og forstørret de... En fin ramme og det ble veldig koslig og nostalgisk.
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Jeg kjøpte scrapbook ark på Nille, og rammet de inn i litt tykke rammer med sånn hvit kant inni..Har ett med små søte fotavtrykk, og ett som det står babyboy på- begge er i lyseblå
iok med sønn <3 Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Hmm... kanskje kremmerhuset har noe? Eller.... hmmm... å kanskje den søte butikken i langevågen... ahhh... husker selvfølgelig ikke hva den heter nå da, men den har MYE fint! 1 mnd igjen til termin er det ikke?? Min lille rakker holder seg godt der inne... 5 dager over. :/ Krysser fingrene for at du slepper å gå over
*Nøtta* Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Åååå,noen fra Langevågsområdet her eller??
catyn Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 male butikker har det. også kidsparadise.no har noe men da er du avhening av helt rett tapet eller så fester ikke vegg klistremerkene seg.
Med_håp_i_magen Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 Sjekk ut http://epla.no - masse morsomtbåde for store og små!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 På guttene sitt rom har jeg prinsetema,...en del prinsekroner på ting, og sia bilder.. har også en del sia og little petit prince møbler. På prinsessen sitt rom er det dekket med disney prinsesser siden jeg er disney fan selv (og vi deler rom) Endelig en unskylding
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 Jysk & Coop Obs har fine Ole Brumm bilder =)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 20. august 2010 #15 Skrevet 20. august 2010 Du kan søe etter "Den lille prinsen" eller "Le petit Prince" - gammeldags barnebok osm er litt "anderledes" men har nyyydelige bilder og en søt historie om vennskap <3 Vi skal i alle fall dekorere med bilder fra den!
happygilmore Skrevet 20. august 2010 #16 Skrevet 20. august 2010 http://www.kidsparadise.no/index.php?cPath=62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå