nita1980 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Hmmm... hadde blødning for en uke siden, siden da har jeg hatt brun utflod nesten hver dag.. ikke mye men nok til å bli bekymret... Var hos legen å hørte hjerteslag dagen etter blødningen og alt virket bra. Noen som har opplevd noe av det samme? HIlsen bekymret hormontroll:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hei, vet da jeg hadde blødning (var i uke 5 og 6 da) men da var det litt brun utflod i ettertid, men det var bare rester etter blødningen, kansje det bare tar litt lengre tid for kroppen å kvitte seg med restene?? Er du bekymret anbefaler jeg og heller ringe legen og spørre der lykke til
AS3* Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Jeg blødde i uke 11+6 (pga forliggende morkake) og hadde brunlig utflod i ca to uker etterpå. Det er bare restene av blodet som kommer ut, og sannsynligvis ingenting å bry seg om. Men legen sa vi skullle vente med samleie til det ikke var farge på utfloden for sikkerhets skyld Lykke til!
sund Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Jeg blødde i uke 9 (trolig også pga foranliggende morkake), og fikk se et herlig bankende hjerte på ul. - Jeg hadde brunt utflod en drøy uke etterpå. Det var utrolig ekkelt, og jeg var hele tida redd for at det skulle være noe feil (hadde MA i januar), men nå er jeg i uke 22 og koser meg med stor mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå