-S- Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Artig at vi har termin samme dag! Spennende å følge med dere andre som er like langt. Jeg skal føde på UNN, du da? Kjenner jeg er veldig fødeklar egentlig, vil ha ut lillegullet og hilse på! Dessuten ser jeg stort frem til å få kroppen for meg selv igjen. Har dere alt klart eller? Hvordan er formen? Her er alt klart, så nå er det litt baking og egenpleie som står på menyen om dagene:)
Gjest Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Tar meg frihet til å svare jeg og:) Har termin 6 dager før dere, 3. september! Nærmer seg med stormskritt nå! Her er alt klappet og klart til lillegutt kommer! Fødebaggen står klar og det jeg ikke får pakket ned nå, som jeg fremdeles bruker, har jeg skrevet opp på en liste så vi skal huske det i farten;) Og bilstolen står klar med hjemreiseklærne<3 Formen er ganske dårlig. Er ganske sliten, bekkenet er vondt, vann i kroppen, hodepine og kvalme, lite søvn, svangerskapskløe osv. Fått 2 timer hos jm til uka der hun skal tøye/strippe meg, håper og krysser fingrene for at det hjelper!! Vi gleder oss SÅ til å hilse på gutten vår! Er så spent på hvordan han ser ut! og hvor stor han er! Ellers går dagene med til å småtuste litt i huset. Et par turer på butikken ellers blir det en del sofasliting;) Vil si jeg er ganske klar nå! Føler meg godt forberedt psykisk til fødselen (såvidt det går an når man er 1.gangs..) GLEDER MEG!!! Spennende å følge med dere som er like langt.. Og ikke minst NÅR vi får treffe våre små!
HELomvending Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 :-) Kjempe morsomt, men det skal mye til for at vi begge kommer i mål akkuratt den dagen gitt, men la oss håpe dem komemr før. (= Jeg slipper iallefall å ggå over fikk jeg høre av Gynlegen min her i går. JESSSS. Bebi-liten er nemlig ikke så liten, og er allerede 3800g i magen, også har jeg en høyere blodpropprisiko(Leiden), og disse to faktorene gjør ar jeg da slipper 2 ekstra uker med frustrasjon! Herlig. (= Men du skal se tiden går fort fremover nå! Det meste er i boks her, og at alle disse barneklærbutikkene fortsatt finnes, blakker meg! Jeg har alt, og kjøper mer, og mer og mer. Samboer er noget frustrert,. Men jeg får liksom ikke nok!! (Har du forresten sett den nye kolleksjonen fra Joha? Guuud, så fint!!! Og jeg MÅTTE jo ha Heldressen i ull! (= Det er virkelig mye fint til gutt også, noe jeg ikke trodde. Jeg får sikkert ikke brukt halvparten vettu. (= pytt,pytt. (= Siste vasken gåt nå, kanskje.. hehehhe. Baking ja, det her vi ikke sett enda.. Formen er så der, sover minimalt, men det er verdt det alt sammen! Vi er snart i mål!!! Formen din da?? (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå