Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Leste på dinbaby.com at i mors uke 44: babyene som kommer på overtid ofte har tært på sine reserver, og er som regel sultne og ønsker hyppige måltider.. Har dere som fødte på overtid opplevd dette?
jentemamma Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg ble satt igang 15 dager over termin, og jenta mi hadde et voldsomt sugebehov helt fra starten av. De på sykehuset anbefalte faktisk smokk selv om ammingen ikke var helt etablert. Hun veide 3370 og virket sulten! Gråt mye allerede på sykehuset og hadde 3 mnd kolikk. Ville ha pupp veldig ofte og la på seg raskt. Vet ikke om dette har sammenheng med at hun var overtidig da..
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Var akkurat det som stod på dinbaby:http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/kroppen/article545453.ece At de ville være sultne, og ville ha pupp ofte. Hvor lenge holdt det på? Også kolikk itillegg: krysser fingrene for at du slipper denne gangen!
Luna har født. Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Jeg har født over termin, store, kjekke og veldig rolige gutter:) Så nei, jeg kjenner ikke igjen det du beskriver. Satser på rolig lita jente nå, for de var harde å få ut da;) Lykke til.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 19. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2010 Satser på det samme som deg Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå