Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Er så mye tid på dagen som er tom... noen tips? orker ikke gå ut så mye og gjøre masse og sånn, men hva kan gjøres hjemme? har allerede vasket og bakt til tusen hehe...
Gjest Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 hehehe da er det jo de klassiske seriene som alle husmødre ser da... Den syvende himmel og Home and away Jeg oppdaget i ferien at MASH går på tv2 sebra på dagtid, det er jo faktisk en bra serie synes jeg ellers så anbefaler jeg deg å ha en god bok for variasjonens del, for ikke å bli for opphengt i såper
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Drew Carey er iallefall ikke morsomt! Så en fantastisk Simprons-episode idag, med masse nordmenn som drakk aquavit i ullegensere Men hun over her har bra forslag: en god bok! Akkurat ferdig med Shantaram - kan anbefales!
Sommerbebiss Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/285193/ Viss du ikke har sett det før, jordmødrene heter det. Gikk på NRK før, og nå kan du se det på nett!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Jeg misunner deg;) Her er det masse igjen å gjøre før fødsel, og jeg burde egentlig ryddet og ordnet mye mer enn det jeg gjør nå mens dattern min er i barnehagen noen timer.. Men orker ikke rett og slett, kjenner d skikkelig bak i bekkenet:p Men ang. TV-serier, så er mitt heteste tips til deg å kjøpe Mad Men- serien på DVD (alle 3 sesongene er ute nå)- fantastisk bra serie, man blir skikkelig opphengt i den og tiden bare flyr avgårde. Andre kvalitets-serier i samme sjanger er jo Dexter og Six Feet Under, nesten så jeg får lyst til å se dem om igjen her jeg sitter og skriver:D
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Skriver under på Lykklig&gla - Dexter og Mad Men er mine favoritter også! Dexter sesong 4 slippes i november i USA da skal jeg i alle fall bestille meg den True Blood om du ikke så det på NRK da det gikk er fullstedig herrrrlig, 2 sesonger er tilgjengelig på DVD nå. Liker du cowboyer? I så fall kan jeg anbefale Deadwood. Liker du politikrim og sosialrealisme er The Wire helt uslåelig. Den ELSKET jeg!
Skumring81 Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Hehe, har et godt råd på dette hvertfall House og en del andre sykehus-serier er IKKE å anbefale.. kan lett bli stressa og sånt av det..jeg ble det hvertfall.. ble enda mer obs på å titte i trusa og lignende hver gang jeg er på do..tenk om det skulle skje noe lignende liksom..
Voyeur Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 The Wire er veldig god, Dexter, Battlestar Galactica, Being Human, True Blood, Heroes sesong 1, Rome, Tudors.....Masse å velge mellom! Også har du jo gode gamle sex og singeliv. Kommer jo an på hva du liker selvfølgelig. Anime kan også være veldig bra, men kanskje for spesielt interesserte?
Christine209 Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 True blood og dexter som noen over her nevner. true blood bøkene er også veldig gode! Ellers kan jeg anbefale friends, brothers and sisters, greys anatomy, frustrerte fruer, seinfeldt:)
ev@drian Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Jeg er en slik serie-nerd, så jeg kan komme med noen forslag: True blood Haven The mentalist Greys anatomy Vampire diaries Spartacus Stargate Universe Merlin House Eureka Noen hvertfall Andre forslag: strikke, lese, lær deg et instrument, tegne, skrive...tjah. Håper du får tida til å gå
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Mye bra tips over her Kan anbefale deg å titte på www.surfthechannel.com Der kan du finne nesten ALT av filmer, serier, og mer Jeg har i alle fall brukt mange timer der ( vært sykmeldt siden 17 januar, blir mye tid til overs )
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 20. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2010 Åå! tusen takk alle sammen for supre tips! :-) Leser bok nå og har strikket, men karpaltunell-hånda mi hindrer meg nå..kjipt, for hadde håpet å bli ferdig med teppe og bukse til jenta vår.. Men det får bli senere. Holder på å se dexter for tida - kjempebra! - men den ser jeg sammen med bror som ikke er her hver dag så nå skal jeg kjøpe min egen serie. Ser ikke bort fra at det blir the wire eller mad men. Kult! Lykke til med venting og innspurt alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå