Gå til innhold

Hvordan går det med dere jenter?? ( Syte innlegg Del 2;)

cmilla80

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei og sliten altså....

Er i 35 uke i dag, og guttene i magen ser ut til at de koser seg verre, og det ser ikke ut til at de kommer ut med det første..De veier nå litt over 5 kg tilsammen. Puhhh... Tungt ja..

Har denne uken begynnt å få sånne modnings rier og har hatt en del maserier. Så har blitt lurt ett par ganger nå, hvor vi har trodd ting har hvert på gang.. Men nei.. Har våknet opp dagen etter og er fortsatt hjemme og alle smerter borte..skuffa da ja...

Går med en kostant smerte under magen, oppi skjeden og har en stadig mensen murring, så det er slitsomt å gjøre noe som helst nå.. Og i tillegg er det vondt å ligge på siden, i tillegg den andre siden og ryggen å magen er jo ikke mulig å sove på,så det er virkelig gøy å skal legge seg om kvelden..

Har gått opp en 20 kg og det merkes på kroppen.. men hvor det er blitt av bortsett fra en Gedigen mage og en liten skvett med vann i bena aner jeg ikke.. Ok kanskje en liten sak under haka, men det er da ikke mere enn ett par gram.. hehe

Men skal love at den magen blir bemerket om dagen. Føler meg som ett " freakshow" når vi er ute å går blandt folk. Siden vi skal ha 2 gutter strutter magen min rett ut ( gammel tro) men jeg tror det er noe i det... Og ja det ser kanskje rart ut når den strutter 1m22 ut i luften.., men for all del.. Er helt utrolig hvor folk stirrer, måper og peker åpenlyst.. Mange kommer bort å sier hyggelig ting som "så fin mage du har" og så har vi den settningen man er mest lei av "du har vell ikke lenge igjen".. Men det mest irriterende er når folk stirrer og må si noe sånt som "det er det verste jeg har sett".. Ja ja, så er det kanskje det men hold det for deg selv.. Var på Ikea i går, og det er helt vilt hvordan folk oppfører seg.. Syntes virkelig synd i dem som har ett handikapp som de kanskje ikke er så veldig stolt av..

Ellers så har jeg det bra.. hehe..Jeg er stolt av magen min, og stolt av guttene som har vokst seg så store:) Syntes bare siste innspurt begynner å ta på og drøye en del.. men det er vell bare at jeg gleder meg så veldig til å få sett prinsene:)

Hvordan går dagene for dere jenter??

Lykke til videre alle sammen:)

Fortsetter under...

Heia Cmilla80!

Eg kjenne meg så godt igjen i det du skriver!!!!!'

Eg og vil klage litt!!!!

E såååååååå trøtt og lei og sliten!!

Eg e 33 uker i dag - og nå e det max 6uker igjen til jeg skal få se de to små jentene mine!!!!! Va på kontroll på mandag og fikk da beskjed om at de ca er 1.5 og 1.7 kilo. Litt forskjell på de - men de følger kurven sin så alt e normalt!:-)

Jeg har gått opp 16kilo - og ja - det merkes!!!

Men er heldig, for som deg er alt komt på magen(ok - kanskje litt på rompe og lår...) Får og mange kommentarer og blikk, men legger kanskje litt opp til det selv ettersom jeg elsker å vise fram magen....(går i litt stramme kjoler og topper)

Målte meg selv rundt magen bare for løye - va ca 1m10.

Selv om det er to jenter skal jeg låve seg at magen min står og rett ut...

Har ikke fått noe vann i kroppen.

MEN - halsbrann har jeg, jeg sliter med kvalme(kjenner ikke at jeg er sulten mer så må spise etter klokken),

Fikk beskjed av legen at jeg må få i meg mer mat...

Har kynnere hele tiden - både dag, kveld og natt...

Det e sove er helt umulig!!! Vondt i magen og i ryggen+ de to jentene mine er så aktive og spenner meg opp i ribb beina at det er helt umulig å sove.....

Men minsten går i barnehage - så da får jeg slappet godt av på dagene.

Men utenom det så har jeg og det bra.....

Har virkelig nedtelling til de skal komme nå!!!!

Alt er kjøpt inn - mangler bare å sette opp alt.

Lykke til videre til deg og!!!!!!!!:-)

Hurra for litt klaging fra noen som går igjennom det samme som meg!!:) Føler ikke andre (gravide eller ikke gravide) skjønner hvor tungt dette faktisk er. Jeg er nå 37+4, så er temmelig lei. Har de samme plagene som dere og de blir faktisk bare verre og verre for hver dag som går. Kunne bla gå en tur for en liten uke siden, men nå orker jeg ikke å gå til butikken en gang. Og den ligger bare 10 min fra huset. Er det mulig!! Merker at jeg får skikkelig vondt i magen når jeg går pluss at jeg får en sviende følelse i underlivet. Og så er det alt presset nedover. Skal på ny kontroll på sykehuset i morgen, så vi får se hva de sier. Håper jeg slipper å gå til the bitter end som er 39 uker (selv om det er liten tid igjen).

Hvor holder dere til i verden? Og får dere toeggede eller eneggede?

Jeg bor i Kr.sand og får toeggede jenter. Har en gutt på 2 år fra før, så dette blir spennende:)

Og lykke til alle sammen!!!

Hei på dere jenter:)

Er det ikke godt å få ut lit klaging.. hehe

Jeg venter 2 eggede gutter som skal hete Dennis og Daniel:) Har egntlig har termin 23 september, men føler på kroppen at det ikke er lenge igjen nå. Vi skal på UL nå, så skal bli spennende å høre hva legen sier..

Vi holder til i Son i Akershus

Dere da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...