Picea abies Skrevet 19. august 2010 #1 Del Skrevet 19. august 2010 (nei ikke jay-z) I følge dagens familiefilm på tv1000 har alle mennesker 99 problemer. Hvis du har 100, har du ett problem for mye: du tror du kan leve et liv uten dem I går kjente jeg ingenting etter utskrapning, men i dag sitter det en slags luftig, knipende følelse i hele underparten min, med roten i livmor? Følelsen er egentlig ikke ukjent, har merket lignende før akkurat de første timene inn i en menstruasjonssyklus. Men det kommer vel neppe så fort Plagsomt er det hvertfall og tidvis smertefullt. Antar det er noe healing på gang der nede, og litt stikking og uffing og kniping bare må til. Grisen vår var hvertfall fornøyd i dag, og det er deilig å kunne så smått glede seg over gårdslivet igjen, selv om man godt kunne vært foruten visse mennesker. I dag blir det rabarbra og rips -pai. Gleder meg! Det var et slags spørsmål inni her til de som har vært gjennom utskraping ja... ;p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142216435-99-problems/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå