mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 er det noen av dere som har erfaring med det? var hos legen i dag på kontroll og fikk da henvisning. skal begynne med det til tirsdag pga bekkenløsning. gruer meg til å vagge rundt i bikini, er jo ikke akkurat slank og fin lenger. joda det er jo bare gravide og en fysioterapaut som skal se meg, men likevel. dere som har vært på det, har dere hatt forbedring i bekken smertene?
Linnymor_87 Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 jeg hadde bassengtrening når jeg gikk med førstemann... og guuuud det er så godt!!! nå har jeg ikke mulighet til det, for det finnes ikke noe basseng i nærheten her, så jeg savner det veldig... jeg likte heller ikke tanken på digre meg i bikini med strekkmerker over alt osv... så faktlig hadde jeg en singlet på meg... og det var det flere som hadde og ingen som sa noe på så..... det er vel forståelig at man vil gjøre det regner jeg med... men jeg mener det, GLED DEG til bassengtrening.. det er skikkelig herlig og man vil ikke opp fra bassenget igjen... alt er så lett og smertefritt under vann
vbu Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Bassengtrening funket faktisk ikke for meg men har hørt om mange som har likt det. Jeg fikk bare mer vondt etterpå og uendlig mye med kynnere. Slet med soving og å gå på jobb par dager etterpå så til slutt måtte jeg gi opp. Men varmt vann (uten aktivitet) er veldig godt å være i, det fandt jeg ut senere. Skulle gjerne ha skjønt det tidligere .
*shira* Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Jeg begynte tidlig med basseng trening. Og det er bare DEILIG Har holdt bekkenet mitt i sjakk gjennom sv.skapet. Hvis jeg ikke har fått bassengtrening er jeg sikker på at jeg har vært sengeliggende nå! Plages veldig med bekkenet. I bassenget mykner jeg opp og kan bevege meg smertefritt i 1 time!! Og det er bare herlig!! Gled deg og nyt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå