Linnymor_87 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 fler som har det sånn eller? gud jeg er så sulten, men alt jeg putter i munnen smaker crap! det blir til å bare tvinge i seg noe så man ikke går sulten, men det er seriøst ikke noe som er godt lenger...... ikke engang snickers eller o'boy! (og dette er de to tingene jeg har hatt litt dilla på....)
Linnymor_87 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2010 ..ikke engang TACO, som er min all time favorite, er godt.............
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Tja, noen dager er det slik, men en stratos får jeg alltids ned...heh...(huff). Her går det mer i at jeg er matlei...noe så sinnsykt også...kjenner at jeg snart haaater middag og går rundt og stresser når jeg tenker på at mannen skal spörre "hva skal vi ha til middag i dag?" Jeg blir irritert bare jeg skriver om det!! BLÄH!!!!
Linnymor_87 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2010 jepp.. akkurat det samme her, ang middagen...... så foreslår jeg fisk, for det er lenge siden vi hadde det, og så sier gubben "hmm.. nei jeg tenkte mer på pannekaker!" og da blir jeg dåååårlig..........
barbramamma Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Jeg føler med dere! Kan ikke huske jeg hadde det slik med min første fødte, men denne gangen her orker jeg ikke å lage middag. Er ikke kvalm jeg får bare ikke plass. Prøvde og spise spagetti i går men jeg pirket mest i maten. Så nå går det mest i knekkebrød og noe sjokolade sug ligger der fortsatt. Sliter med halsbrann og det føles ut som om magesekken har krympet. Godt det begynner og nærme seg.
Linnymor_87 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2010 er så kjedelig det der... man må jo spise.. men det er vanskelig når man ikke vil ha noe.. prøvde å tvinge i meg en pølse i går.. orka ikke å spise opp 1 engang...... det blir ofte til at jeg drikker meg mett...... og det holder jo ikke lenge...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Jepp...til nå har jeg lurt meg unna middagen i dag, bare fått i meg litt vannmelon og potetgull hihi...men det har värt varmt, så varm mat höres så lite fristende ut for öyeblikket at åh...her tror jeg det går mest i at jeg er SERIÖST matlei, for godteri og sånt er fremdeles greit nok...men middag? Den kan du stappe en viss plass for min del...hehe...og jeg har til og med en mann som lager de fleste middager i dette huset, bortskjemt som jeg er, så det föles ekstra ille. Jeg föler meg som en bortskjemt liten drittunge! Men jeg tror alt blir ekstra ille nå som jeg er gravid. Har jo värt matlei för, men dette ligner da ikke noen ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå