Gå til innhold

Jeg har jo vært bekymret pga lite symptomer...men i dag er jeg uggen og jeg syns puppene alt er fyldigere??? Å ser man ? på UL ved 6+1?

Anbefalte innlegg

Dessuten føler jeg nesten at puppene har begynt å forberede seg for melkeproduksjon...jeg syns å kjenne at alt inni de er merkbare å ta på. Jeg er veldig spent på UL til onsdag...jeg er da 6+1 :) Håper på å se hjertet, men det er vel ikke sikkert jeg får det såpass tidlig eller?

Fortsetter under...

Joda, hjertet er vel det du ser best så tidlig. Utrolig gøy! En bitteliten skikkelse med en pumpe som slår helt tydelig. Jeg var på ul rundt uke 6 og syntes det var skikkelig rørende å se. :)

Forrige svangerskap var vi på ul i uke 8. Da kunne vi allerede se et bittelite foster så tydelig at vi fikk med oss bilder.

Gled deg! :)

Jeg skal på ultralyd(innvendig) til onsdag. da er jeg 6+3.. bestilte time privat fordi jeg vil vite at alt er bra inni der.. gleder meg masse :)

Hei! Jeg har heller ingen merkbare symptomer på at jeg er gravid. "Bare" positiv test og uteblitt mens. Er 6 + 2 i dag. Bor langt oppi dalom, så ikke så lett å komme seg til privat, tidlig UL. Må nok vente helt til den ordinære i uke 18.

Lykke til på UL!

Og ikke bekymre deg for få symptomer - det er også helt normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...