Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Vi gleder oss sånn:)har aldri vært der selv,men har pratet med noen som sa det var helt magisk. Noen som kan komme med gode råd og tips? Har hørt at det er lurt å bruke fastpass,og at man ikke trenger noe annet enn kort i parken.Det er vel alt jeg vet:) Skal være der i 2dager,1dag i hver park.Ser atToy Story playground har åpnet,da blir gutten min glad:) Vet dere forresten hvordan det er med høyderestriksjoner på karusselene der?Har ei jente som er nesten 4,men er helt gaaaal etter å ta karusseller.Jo større,jo.bedre.hehe:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Vi var der for et par år siden og det var helt supert! Vi hadde bare en gutt på 2 år da så det var mest for oss voksne. Vi var der søndag og mandag i sommerferien, søndag var det masse folk, mandag mye roligere så jeg ville styrt unna helgene. Selve Disneyparken er åpen til kl 24 da er paraden som dere må få med dere. På kvelden var det omtrent ingen kø så da kunne vi gå fra karusell til karusell. Vi bodde på Disney hotell, dyrt, men veldig deilig å kunne bare gå bort og så gikk det ofte buss også. Men hvis dere vil spare penger er det masse vanlige hoteller i nærheten også som er mye billigere.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Har vært i Disneyland Paris fire ganger, og stortrives :-) 1) Bruk fastpass på de attraksjonene som er mest populær/lengst kø. Du kan bare ha ett fastpass i gangen (altså får du ikke nytt fastpass en annen plass, før du har brukt det fastpasset du har) 2) Vår erfaring er at Disneyland-parken er større og mer tidkrevende enn Walt Disney Studios. Vi har pleid å være halvannen dag i Disneylandparken og en halv dag i Studios. (Helst er vi der tre dager :-) ) 3) Ja, det er høyderestriksjoner på karusellene - går vel stort sett på 120 og 140, mener jeg å huske? Men det er mange fine karuseller for "alle". Vil anbefale "Buzz lightyear laser blast"! OG: Få med dere paraden! Kos dere masse i Disneyland!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Takk,så masse for svar:) Vi skal ligge på et Disneyhotell ja:)Var faktisk ikke så dyrt.. Sjekket nettsiden til disney nå,og parkene er visst bare åpne til 18:/men så tenker jeg som så,det er jo faktisk 8timer. Og det er vel passe nok for 2 barn so ikke sitter i vogn?Skal dit forresten i neste mnd,på en tirsdag og onsdag.Paraden er et must å få med seg ja har jeg hørt:) Vet dere om den går flere ganger om dagen eller?Noen nevnte fyrverkeri..er det daglig,og tror dere at det er på de dagene det stenger såpass tidlig som 1800? Flyet går ikke før sent torsdagskvelden,så da lurer vi litt på hva vi skal gjøre..Ingen av oss har vært i Paris før,så vi kunne ha tenkt oss å sett litt av byen.Noen somvet hvor mye det koster med banen inn til byen?Eller har dere noen andre forslag til hva vi kan finne på den siste dagen? Leste om noe som heter Disney village,er det noe særlig? Har dere noen andre gode tips? Vet det ble endel spm,men det er så mye jeg lurer på hi
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Ååååh,så heldige dere er:D dit vil vi å!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 gode råd og tips? ------------ Regn med kø, kø, kø og enda litt mere kø på de mest populær attraksjonene. Spis masse til frokost før dere drar dit. Maten er dyr og type masseprodusert. Grei nok. Prøv å styr unna alle butikkene som ligger i åpningene. Når dere er i hovedparken anbefaler jeg at dere starter med å ta toget først rundt hele parken tilbake til start og så dit det er minst kø. Bare dumt å gå ned hele handlegata. Pass opp for lommetyver og følg køa. Har aldri sett så mange køsnikere før. Anbefaler elllers alle et fantastisk opphold rundt Halloween. Da pyntes parken om til småskumlet. Men enda egnet for småbarn. Da er parken åpen ekstra lenge, så en får dobbelt så mye for pengene. Ta med en stor og god og tom ryggsekk for å ha dill og dall i, samt alt av småpjakk du kommer til å kjøpe underveis. Kjekt å ha hendene fri Kvelden i Disney Village er typisk forvirra turist med skrikende unger som ikke får leke nummer hundre den dagen. Er faktisk en artig plass å fotografere galskapen God mat og ganske god opplevelse får du på Planet Hollywood. Bestill bord på forhånd. Populært. Er intressen til stede, så anbefales en runde med Buffalo Bill's Wild West Show samme plass. Har du ikke sett Eifeltårnet og gått på deg gnagsår i metroene, er dette selvsagt noe som bare må oppleves. Har du vært der anbefaler heller en ikke så alt for godt kjent shoppingdag i http://www.valdeurope.fr/106-13544-Plan-du-centre.php Her finner du både et stort og innholdsrikt kjøpesenter, et outletlandsby, og akvarium bla a sammen med massse mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå