Gå til innhold

Vekt tap undersvangerskapet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går nok bra! Siden du er inne på 90+ er du sikkert ikke undervektig fra før?! I forrige svangerskap gikk jeg ned 8 kg i løpet av første trimester, og la ikke på meg disse kg før jeg sluttet å amme.

Har gått ned denne gangen også, men ikke så mye. Er 27+3 nå, og 1kg i pluss fra utgangspunktet, dvs at jeg egentlig har gått ned, da babyen, fostervann og morkake veier mer enn denne ene kiloen!

Hei,

jeg gikk også ned i starten av svangerskapet med første barn - 2-4 kg, tenker jeg. Legen sa det var helt greit så lenge jeg spiste sunt og ikke slanket meg. Er naturlig siden man slutter med alkohol, ikke spiser så mye goddis, og gjerne er litt kvalm. :)

Når første trimester var over, gikk jeg gradvis oppover, totalt 13 kg på slutten.

bare nyt det ;) for på de aller fleste så kommer de tilbake og mer til i andre og tredje trimester.... Det er jo de kiloene som sitter "løst" som forsvinner først uansett, så er nok bare sunt viss man har mye å gå på :) lykke til videre :)

• 1 måned senere...

Det er ikke farlig å gå ned i vekt når man er gravid,barnet tar det den trenger uansett:) (såfremst man har litt å ta av)

Regner med at siden du er her inne,så har du litt å ta av i tillegg..

jeg går bestandig ned i mine svangerskap,siste svangerskap gikk jeg ned 15kg.Pga ikke sulten og liten plass i magen.

Bruker derfor å si at jeg skulle ønske at vi var som elefanten og gikk gravid i 2år;)

Nei, kos dere under svangerskapet:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...