Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slik anbefalte legen min å ta Crinone. Sprøyte inn (hate it!), men så gjerne "gå en halvtime før du legger deg". Nå i ettertid begynte jeg å lure! Mener han at jeg faktisk bør gå, som i å gå tur, eller at jeg bare ikke bør legge meg med en gang??

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

"Lett aktivitet" står det i riksen sin informasjonsfolder. Det er jo aldri negativt å gå tur, så kan jo gjøre det uansett om man har muligheten, men så lenge man flytter litt på seg er det kanskje nok? ;-) Sikkert noen som vet dette bedre enn meg...

Huff, jeg er så håpløs til å huske å ta det jeg, av og til kommer jeg ikke på det før jeg legger meg, håper ikke det ødelegger alt... :(

Uansett så HATER jeg virkelig å bruke crinone, jeg blir sår og øm og det kommer ut ekkelskap. Ender med at vi ikke kan ha sex de to ukene jeg tar det, så er det ei uke med mensen, også er det ei uke med megasexpress! Vi har klart å holde lidenskapen vedlike helt til nå, men etter to måneder med crinone har det blitt skikkelig dafft. :( Blir nok pause en måned nå tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...