Har en herlig gutt:) Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Tante rød har meldt sin ankomst så smått nå Men da kom kroppen fort i rute igjen etter sa i juli da, selv om kroppen min har oppført seg gravid i 14 dager nå, mer enn den var når jeg faktisk gravid, rare kroppen:S Men nå skal jeg virkelig gå inn for å prøve denne mnd her tenkte jeg, vet ikke helt når jeg har eggløsning, åssen eggløsningstester vil dere anbefale? Helst lette å forstå og ikke som ikke koster er formue? Noen andre forslag til hva jeg kan gjøre for å full klaff?? Etter en MA og en Sa så er jeg nå veeeldig klar.. Håper på litt hjelp fra dere erfarne prøvere:)
Gjest Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Dette lurer jeg også på! Er testene fra billig-tester ok???
Fru Tuttemor Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 jeg brukte eggeløsningstester fra billigtester.no og de funka flott de:) dypp i urin og vent i 20 sekunder og så les av viste seg svak når eggløsningen var like om hjørnet og sterkere når det nærmet seg. Brukte og quick respons sine,kostet vel en 300 for 7 stk tester og de funket like bra som billigtester:) lykke til da:) og det har lite å si om det er morgenurin eller kveldsurin:)hvertfall på meg:)
Dukkehuset Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 CB sine eggløsningstester er veldig grei. Du får smilefjes ved eggløsning. I bruksanvisningen står det når du skal begynne å teste ifht hvor lang syklus du har. Det er syv testpinner i en pakke, de skal festes på holderen som følger med. Jeg kjøpte de på billige-tester.no. Tror en pakke kostet 199,-, var nedsatt..
Har en herlig gutt:) Skrevet 19. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2010 Syns CB sine virket enkle da, slipper å tolke en strek;) Bestiller det da på billigtester når tante rød har kommet skikkelig i gang.. Da vet man hvertfall at man treffer eggløsning så er det opp til kroppen hva den "vil" ta imot:D Tar det så mange mnd med prøving får man heller gå over til ett billigere alternativ etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå