Gå til innhold

Innbilt svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Første gangen jeg er her:) Leste noen av innleggene igår kveld og ble fascinert over hvor mange som har lurt/lurer på de samme tingene som meg.

Jeg sluttet på pillen 4-5 mnd siden og vi har prøvd i et par mnd. Det er litt vanskelig for meg å beregne noe som helst siden jeg for 4 uker siden fikk menslignende blødning i over en uke. Dette begynte 1 uke FØR jeg egentlig skulle ha mens. Så nå er jeg i tvil om jeg er gravid eller ikke, og evt når jeg skal forvente neste mens. Legen var usikker på om denne mensblødningen var min første ordentlige eggløsning eller om det kan ha vært spontanabort siden jeg blødde kraftig mot slutten av 'mensuka'. Kanskje neste mens burde komme nå iløpet av fredag eller søndag hvis jeg regner siste blødning som min egentlige menstruasjon?

Uansett. Jeg går rundt og kjenner alle symptomene som jeg ser mange her inne har. Jeg blir lett kvalm av mat, dødstrøtt hver dag. Sover veldig dårlig om natta. De siste 2-3 nettene har jeg måttet stå opp flere ganger midt på natta for å tisse, noe jeg vanligvis ikke gjør. Har også fått såre brystvorter, og stikninger nederst i mageregionen.

Det er kanskje for tidlig å teste? Jeg tok en test for 1 time siden. Den var negativ. Og sist men ikke minst. Kan alt dette være innbilt da jeg begynte å lese masse etter den siste blødningen?

Råd og tips, anyone? Eller har noen hatt noe som kan klassifiseres som innbilt svangerskap fordi man er blitt opphengt i symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent noen dager og ta en ny test hvis ikke mensen kommer :-)

et tips kan være å ta eggløsningstester, de får du billig på billigtester.no

da vet du iallefal når mensen skal komme. det gjorde jeg etter jeg sluttet på pillen,

etter symptomene du har så høres det ut som det er noe på gang, .. men

det kan også være symptomer på andre ting.. og så er det noe mdd det hvis man går og leter etter symptomer, ... eggløsning kan man og få symptomer på, det har jeg erfart gang på gang...

lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...