Andie82*tobarnsmor* Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Jeg har små blødninger nå, begynte i går morges... det er så lite at det var svakt rosa på papiret, kom ingenting i truseinnlegget. I natt har det kommet litt og nå har det begynt og bli brunt på papiret. Er fortsatt veldig lite, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Ringte legevakten i går kveld, og de sa bare at jeg skulle ta det rolig de neste dagene...Jeg har ikke noe mer smerter enn jeg har hatt de siste ukene, vanlig menssmerter....legen min er en total idiot, og synes det var alt for tidlig og komme på kontroll når jeg var 9+0 på mandag....det viser seg jo at hun kan ha rett nå da.... men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre.... ' er det noe poeng i og reise til legen? hva får hun gjort uansett?
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Bestill en privat ul. Så får du sjekke at alt er bra. Det er mange som har små blødninger i sv skapet. Det er sikkert ingenting farlig men jeg ville sjekket for å være sikker! Og du... bytt lege! Høres jo helt inkompetent ut! GoOOd lUCk!!
Picea abies Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 det jo ikke bare snakk om minikrapylet ditt, det er snakk om deg også! De små blødningene kan være helt ufarlige, eller de kan ikke være det. Jeg syns legen din er en .....GJØK. Så som det allerede er blitt foreslått -finn deg en ny. Se det an bare bittelitt. Om det blir verre ringer du legevakten en gang til, og overtaler dem til å ta deg ned. Det er uansett bare en skrankedame som sitter og velger hvem som er "syk" nok til å slippe inn... selve legene der har jeg inntrykk av gjerne vil gjøre jobben sin, så fort du har kommet innafor døra. Da jeg var der, var jeg allerede innstilt på å ikke forlate sykehusområdet før jeg hadde fått UL. ....og til slutt foreslo legen det, og jeg falt sammen i tårer.. derfra gikk det fort. MEN! Foreløpig høres alt helt ufarlig ut! Konsentrer deg om fastlegebytte ditt i dag du P.
*julybirth* Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 da dette skjedde meg fikk jeg time på sykehuset med en gang til innvendig ul.. og så ble det utskrapning... legen kan be om time til ul for deg, for å sjekke at alt er ok ! dette ble gjort 2 ganger for meg, så rart hvis ikke legen kan gjøre det for deg...
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 19. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2010 Problemet er at jeg bor i en relativt liten bygd, med bare en lege....og det er et stykke og kjøre til sykehus, og andre leger.... Ringt legekontoret nå, og fikk beskjed om (av legesekretæren) at det sikkert ikke var farlig, for det var såååå mange dette skjedde med, men at hun kunne be legen min om og ringe meg på slutten av dagen i dag.... Det var liksom det hun kunne tilby.... Tror jeg venter til kvelden og ringer legevakta igjen....så får jeg heller bare kjøre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå