myboylollypop Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 ..fikk beskjed av jordmor at hodet er festet allerede, og har nok vært det en uke eller så..fødte for tidlig sist, så dette blir spennende tider.....:/ ..merker dere forskjell etter hodet er festet? jeg må tisse HELE tiden, og det er ganske så ubehagelig å gå...
ev@drian Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hm, så rart! Jeg er også i uke 30, og han ligger med hodet ned, men hun sa at på oss annengangsfødende pleide ikke hodet og feste seg før 1-2 uker før fødsel. Får håpe at det ikke blir for tidlig fødsel på deg nå også da! Presser ganske heftig ned hos meg og, må tisse ofte og det stikker mye, men ikke festet altså..
☆septemberbarn☆ Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Legen trodde også at lillemann hadde festet hodet sitt i uke 29, men var på kontroll for en ukes tid siden og da fikk vi bekreftet at han ligger bare langt ned i bekkenet og hodet var ikke festet enda :-) Blir spennnende å se neste uke når vi er kommet til uke 36
myboylollypop Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2010 joda, her er hodet festet! har også hørt at det er VANLIG at hodet ikke fester seg hos flergangsfødene, men ingen regel uten unntak!!! syns jeg har hatt mange ting som ikke er 'vanlig' både under forrige og denne graviditeten...
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Min festet seg i rundt uke 30, selv om jeg er med min nr3. Kjenner hodet graver seg nedover, og ubehag når hun feks hikker. Ikke spesielt godt i skambeinet og bekkenløsningen fremme nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå