jons_gravid Skrevet 19. august 2010 #1 Del Skrevet 19. august 2010 Sendte inn søknad i form av brev med info om oss og hva slags forsøk vi har hatt tidligere og res av disse på våren, kunne fått time til samtale kjapt etter det, men siden jeg skulle til en hjerteundersøkelse som måtte blir gjort før jeg kunne satt igang forsøk avventet vi litt. (Hadde også to egg igjen på frys på Riksen vi ville bruke opp først_forsøk i juli endte neg) Kunne da velge time i august. Kjapt og smidig i forhold til Rikshospitalet, som vi er veldig fornøyde med etter å ha fått to barn med hjelp fra de. 17/8 troppet vi opp og snakket lenge med legen om tidligere forsøk, han fikk kopi av journalen fra Riksen om forsøk og res av hjerteundersøkelsene, og vi avtalte utifra det hvilken type forsøk vi skulle kjøre. Jeg hadde sjekket mye om kort regime i forkant, men det ville han ikke siden vi har lyktes så bra med langt tidligere. Og jeg som hadde sett frem til å få inn to egg måtte godta at legen ikke ønsket det pga hjertefeilen min og belastningen et tvillingsvangerskap kan medføre på det. Ja, ja, greit nok. Legen brukte god tid og på slutten tok han en ul for å se hvordan det sto til i underlivet. Deretter fikk vi med oss en del info hjem og info om pakkeløsning eller ikke. På vei hjem begynte jeg å telle frem til hvilken syklusdag jeg var på og fant ut at jeg var på dag 20. Prøvde å ringe dit for å om mulig kunne starte opp dagen etter, men de hadde stengt for dagen. 18/8 ringte jeg klinikken og fikk komme med signerte skjemaer og hente resepten på nesesprayen. Så nå er jeg på sprayedag to allerede, to dager etter at vi var på samtale der! Har forresten ei venninne som hatt en del ins. der som er toppfornøyd,. Hun ble også gravid på IVF-forsøk der og er 40. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142215582-v%C3%A5r-erfaring-med-ivf-klinikken-oslo-volvat-s%C3%A5-langt-i-tilfelle-noen-vurderer-%C3%A5-bruke-de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokka Skrevet 19. august 2010 #2 Del Skrevet 19. august 2010 Takk for at du deler slik positiv erfaring med oss andre. Det er kjempeviktig - for man kan fort bli både neg.besatt og deppa i den situasjonen vi er i med venting, skuffelser, utredninger m.m.. Takk takk :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142215582-v%C3%A5r-erfaring-med-ivf-klinikken-oslo-volvat-s%C3%A5-langt-i-tilfelle-noen-vurderer-%C3%A5-bruke-de/#findComment-142217857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 19. august 2010 #3 Del Skrevet 19. august 2010 Slenger meg med på takken ;-) Veldig fint å høre om erfaringer fra forskjellige klinikker!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142215582-v%C3%A5r-erfaring-med-ivf-klinikken-oslo-volvat-s%C3%A5-langt-i-tilfelle-noen-vurderer-%C3%A5-bruke-de/#findComment-142218509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå