Gå til innhold

Hadde vært fint om du kom i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er jeg faktisk blitt litt utolmodig! Jeg som tenkte det skulle bli action i natt eller i dag tidlig....

Jeg var hos jordmor i går for overtidskontroll nemlig... er 5 dager i dag... og da hadde jeg 1-2 cm og var moden. Hun ruska litt inni der for å kanskje hjelpe litt i gang.... Og jeg følte det på kroppen når jeg kom hjem.

Regelmessige menssmerter, men som desverre dabba av til kvelden og natta... Hadde til og med tømt magen (sorry... men ja, har lest mange blir sånn)... Så nå venter jeg bare på at det skal ta seg opp igjen. Får bare sende mannen på jobb tror jeg, så får han vær tilgjengelig på tlf.

Må slimkrumpen komme før det tar seg opp?

Jeg syntes jo ikke det var vondt nok da, men det tar seg vel opp når jeg må ringe føden? Og når bør man gjør det? Kommer meg dit på 5-10 min, så det er ikke lange veien :)

Kryss fingrene for meg da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrer og tær for deg!!!!!(=

Skrevet

Takk ;) Har litt rytme igjen nå, men synes det godt kan bli litt kraftigere snart... :P Men hva med den slimproppen? Skal den komme først?

Skrevet

Tror ikke slimproppen trenger å komme før vannet går :)

Masse lykke til!

Skrevet

Slimproppen trenger ikke komme først.

Hvordan går det med deg nå?

Skrevet

Jeg er superirritert. Har akkurat sprunge opp og ned trappene i håp om smerte!! De er altfor uregelmessige :/ Jeg vil ha vont hvert 5 min takk!! er det så mye å be om liksom?? :P

Jeg er megaklar... men ... sukk off æsj

Skrevet

Krysser fingre og tær og armer og bein for at det skjer noe snart!

Lykke til :))

Skrevet

Tuuuuuuuuuuusen takk :) Håper det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...