Gå til innhold

Enda mer "du vet du er gravid"...

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Du vet du er gravid når det fine väret ikke tillater andre klär enn dine gravid-piratbukser, og siden du ikke har barbert leggene på evigheter ender du opp med en linbukse som du SYR fast i trusa for å få den til å holde seg oppe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du er gravid når du står opp midt på natta og spiser nektarin og drikker O`boy "bare" fordi du fikk lyst på det :)

Skrevet

Du vet du er gravid når du sitter oppe midt på natta, midt i uka og gomler potetgull...noms...

Skrevet

Du vet du er gravid når du skriver innlegg på bim midt på natta, midt i uka mens du spiser potetgull og vurderer å lage vafler fordi det salte potetgullet gjorde at du fikk lyst på nå søtt... tusler en tur på kjøkenet jeg...:)

Skrevet

Åh.....VAFLER<3<3<3! hehe

Hadde det ikke vært for bekkenet skulle jeg lagd nok til en hel hær...Ooog spist alt selv...Inatt:D!

*Tygger videre på isbitene*

Skrevet

Du vet at du er gravid, når du trenger hjelp til å snu deg om natta...

Skrevet

du vet du er gravid når du mister ting på gulvet heele tiden!"#¤%&"

kanke huske jeg gjorde det så mye før...:)

-når du dytter fra i veggen når du skal hive deg rundt i sengen:)

Skrevet

...promper høylytt midt på stuegulvet ogingen i familien så mye som leer på et øyebryn!

Skrevet

Det første du gjør når unger og mann er ute av huset. er å logge deg inn på BIM, før du leser nyheter....

Skrevet

Du vet du er gravid når til og med crogs begynner å bli trange å ha på!

Skrevet

...når du våkner på morgenen og blir skuffet over at sengen er tørr og at du ikke har smerter. (Er litt fødeklar nå :))

Skrevet

...når du våkner om morgenen og nesten får hjertestans pga en flekk med blod på lakenet,og sitter klar med telefonen i hånda og nødnr tastet- da du oppdager at det kommer fra et myggstikk på låret du har klødd litt ekstra på inatt. :-0

Rart man blir sett litt merkelig på til tider av samboer og sånt??

Skrevet

-når sønnen din på 6 tilbyr seg å hjelpe deg med å få på skoen og knyte den! Skjønning:D

- når dattera di på 3 bøyer seg ned på badegulvet for å dra buksa til mamma over tærne og helen til mamma uten å ha blitt spurt om det:))

- når mannen din må bøye seg ned midt på gata for å knyte skoen din:p

Skrevet

Mannen roper "Jordskjelv!" når du snur deg om natta;)

Kommende storebror er skeptisk til å sitte på fanget i frykt for spark fra babyen;)

Du kunne fint leve på tomater og appelsinjuice hvis ikke noen passer på at du får i deg annen mat også;)

Skrevet

Når du endelig har funnet parkeringsplass til bilen, men ikke kommer deg ut for normale parkeringsplasser har plutselig blitt for små hvis det står andre biler ved siden av deg! Så da er det bare å begynne letingen på nytt!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, hehe!! Her om dagen kom jeg meg ut, men der sa det også stopp, for jeg kom ikke forbi sidespeilene, uansett hvor mye jeg lirket og lurte hehe...

Skrevet

Du vet du er gravid når du jevnlig er innom kjøleskapet og åpner Henriksenpølsepakka(saltpølse), stikker nesa nedi og tar et skikkelig "magadrag"...

Skrevet

når du hviver deg rundt for å springe opp å ned trappa, og håper på kommende smerte :) (altfor klar, og har selvfølgelig gjort det selv i dag i ren fortvilelse)

Skrevet

Når senga må flyttes på og soverommet må ommøbleres så du skal slippe å klatre ut av senga ved fotenden.. Dette resulterte i at sambo må krabbe over fjellet (meg) hver gang han skal opp på natta..

Skrevet

Når man er så lei at man i et veldig veldig svakt øyeblikk nesten, men bare nesten, synes at eksorsisme virker som en god idè ... (en god form for, selvsagt)

Skrevet

Når du omtrent ikke kan gå forbi et eneste do på et kjøpesenter uten å bruke det. Man vet jo aldri hvor langt det er til neste do, eller om man må gå hele veien tilbake om en liten stund...

Skrevet

- Du står alene på Mc Donalds og bestiller mat for to;)

- Lar ungen din knyte skolissene dine. :)

-Får du litt vont i ryggen,så ber du på dine knær om mer vont;)

Skrevet

Når du skaller til ungene med frokostbordet med magen fordi man ikke er vant med at den er så stor (guttene fikk seg et dunk i bakhodet når de satt og spiste frokost i dag..resulterte til melk over hele bordet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...