FruFrydmedtotette Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Min lille skatt på 11 uker har de 2 siste dagene hatt grønn slimete bæsj og vært uvanlig sutrete. Tenker jo med en gang at det er noe jeg har spist,men kan ikke komme på at jeg har spist noe annerledes enn hva jeg pleier. Ser også at han sikler en god del mer enn hva han har gjort tidligere. Har tatt tempen på han flere ganger,men heldigvis ikke feber. Mammaen min mener det kan være at han begynner å få tenner,har kjent på gommene hans med en ren finger. Men kan ikke si jeg kjenner noe bumper der holdt jeg på å si. Noen som har noe teori på hva det kan være? Han er også litt trøttere enn valig,og vil være nær meg hele tiden.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Nå vet jeg ikke helt sikkert, men syns nesten det høres ut som mini da han fikk tenner ja. Men han holdt på leeeenge! Så de trenger ikke komme enda, Kan rett å slett hende han klør i gommen selvom du ikke kjenner noe enda.. Mini er nå 4,5mnd og han har 2 tenner!
M@msen Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Det høres veldig ut som tenner på vei, mine 2 første barn fikk 2 tenner når de var 12 uker...
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Datteren min på 13 uker har også begynt å sikle noe voldsomt de siste to ukene, og gnage på hendene sine. Men, det gjorde sønnen min fra den alderen også, og han fikk ikke tenner før han var 7,5 mnd. Tror det klør og sprenger lenge før tennene kommer også, så det trenger ikke bety at tennene kommer enda. Datteren min har bestandig grønn, slimete avføring hun, trodde den skulle være sånn jeg... Åssen skal den være egentlig (får kun mm)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå