Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jada dere kom meg da på den ultralyden, enda jeg var utrolig nervøs.. Men men Resultat: Gyn. var en totalt ufølsom idiot :-/ liker han virkerlig ikke! Men han var flink i jobben sin da. Var spent på dette med UL'n, men gikk bra dette, fosteret var ca 8 cm stort, riktig str for utviklingen med andre ord :-D hjertet slo bra, og det var masse bevegelser! Neste UL er ordinær, også på sykehuset, i neste månde (17), om alt er som det skal da, og ungen er frisk, så blir svangerskapet mitt stemplet somm normalt! HURRA :-D :-D Både jeg og samboer er fornøyde nå, og jeg har senket skuldrene 15 hakk
Spybøttå Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Du får overleva at gyn. va ein tulling, så lenge han vett ka han holde på med! Kjekt å høyra at alt er bra!!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Gratulerer med fine resultater på UL;)
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Ja, var det jeg og sambo ble enige om også, før selve UL, så var jeg noe sjokkert over den mannen, men etter UL spillte det ingen rolle hvordan han var som gyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå