Gå til innhold

HEI DERE SOM HAR TERMIN CA.1.MAI 2011

Anbefalte innlegg

kan dere hjelpe meg? jeg er ny her inne har lest en go del d dere har skrevet,d jeg lurer på er, jeg har til vanlig en syklus på 26-28 dager og siste tante rød besøk var 22 juli.jeg testet i går med en REFSU graviditets test og den kom først negativ men ble positiv innen en halv time men streken er bittelit synlig:( og i dag hadde jeg time hos legen og d ble tat en urin prøve den var negativ:( så legen tok en blod prøve for å se om d var noe stigning i blodet men jeg får ikke svar før mandag 23/8-2010 har blit gravid tidligere som har ent med spontan aboert-har vært svimmel nå over en uke og tante rød pleier nesten aldri å komme seint på besøk er til vanlig presis hos meg mellom 25-28 syklusen.hva burde jeg gjøre kan jeg ta en clerblu test eller hva anbefaler dere meg?klarer ikke å vente til mandag...plesse hjelpppppp.....beklager d ble en lang forklaring....ønsker at alle som vil ha en beby får d inkludert meg også:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142215020-hei-dere-som-har-termin-ca1mai-2011/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min siste mens startet 24. Juli. Jeg var hos legen den 11 August med urinprøve, den var negativ. I går, onsdag 18 august, 4 dager før ventet mens, tok jeg Clearblue-testen og den var positiv. Så ja, jeg anbefaler den :) Symptomer har hadde var førstogfremst ømme bryster, hyppig vannlatning og en smule amper :)

Akkurat sammen med meg. Hadde første dag i siste mens 22 juli og eggløsning 10aug. Har vondt i puppene og er veldig irritabel....uff!! Har ikke tatt test enda men er rimelig sikker på at jeg er gravid. Skal kjøpe clearblue etterpå og ta den i morgen tidlig. Så jeg krysser fingrene for både deg og meg :)

Lykke til og fortell hvordan det går..

Jeg tok en vanlig test i går, og den var veldig veldig svak. Hadde sist mens 16,juli og har en syklus på ca 32 dager.

Tok en Clear blue digital i natt (ja jeg fikk ikke sove.... ) og den var GRAVID! Så prøv den du ;) Da får du enten gravid, eller ikke gravid... Men så er jo det kanskje litt tidlig å teste ?

hei alle sammen tusen takk for at dere tok tid og svarte,jeg får gå og kjøpe en clearblu graviditetstest nå og får ta den i morgen tidlig...håper d er en spire i magen nå....håper alle blir gravide for de som ønsker d,og dere som er gravide allerede håper dere får en fin og behagelig graviditet i 9 månter:)snx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...