~ Kali ~ Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hadde STERKE smerter igår og inatt, klarte ikke stå oppreist eller noe, og i dag har jeg følt meg rar i magen.. litt stikninger i nedre del av magen.. ganske så ubehagelig. tror kanskje det var el som kom igår, eller er på vei.. ikke vet jeg.. noen som har noen tanker?
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Aner ikke hva dette kan være... El skal ikke være såå vondt, det er ihvertfall ikke normalt. Kanskje en tur til legen?? Og ihvertfall om det gjentar seg..
Kiki27 Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Høres ikke morsomt ut Hvor er du i syklusen din?
~ Kali ~ Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2010 Husker jeg hadde samme smerter rundt tiden der Prinsessa ble laget. Kanskje de var en smule svakere, for jeg kunne ligge på sida og ikke kjenne noe særlig til det, men de jeg hadde igår forsvant ikke uansett hvordan jeg satt/lå. Måtte ta sovepiller for å få meg litt søvn. Forventer/forventet el på fredag, så blir vel dag 12 i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå