Gå til innhold

Setter dere cetrotide som de andre sprøytene?

Anbefalte innlegg

Står at en skal dra stempelet tilbake etter å satt sprøyta for å sjekke om det kommer blod. Hvis det ikke er blod så kan en sette sprøyta står det.Verken jeg eller smaboern min kunne skjønne at det var noe forskjell ifra andre sprøyter. Skal sette imorgen tidlig og jeg trodde jeg bare kunne gjøre som med menopur eller?

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Jeg var så nervøs for å sette den idag også var den faktisk lettere å sette enn menopur.Jeg skalv som et aspeløv og var helt alene. Jeg ringtepå sykehuset å hørte etter om jeg skulle gjøre det som med menopur og det fikk jeg beskjed om. Hun kunne ikke helt skjønne at det stod at en skulle dra stempelet tilbake.

men det er jo greit å vite om det blir en gang til med cetrotide.

Jeg skal bruke menopur for første gang, hva som er utfordringen der da?

Det mye bekymringer vi skal igjennom, mens mennene ikke gjør noe:)

Utfordringen er å få med seg alt i hetteglassene,men nå har jeg fått søstern min til å blande og jeg satte sprøyta og da gikk det bra. Jeg må bruke 3 hetteglass og det er litt mye mikk og makk,men det går jo bra. Det er vel en øvelses sak. En dag så blander jeg så det suser og neste dag surrer en fælt. Ja,mennene våre slipper lettvint. Bortsett ifra å ha frustrerte fruer hjemme da...:)

Alt er nok en vanesak ja:-)

Her i huset legger vi opp løpet slik at min kjære setter Cetrotide på meg før han drar på jobb på morgenen, og Gonal-f på kvelden etter arbeidstid:-)

Liksom en uskreven regel her i huset at det er hans oppgave....har vel kanskje nok med hormonelle meg i utgangspunket!!....men det fungerer kjempebra! Føler liksom at jeg får ekstra støtte fra han når vi gjør det på denne måten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...