Gå til innhold

noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå gått på 2 doble kurer med pergotime, holder nå på med min 3 doblekur og forventet EL er nå på søndag. jeg har de siste dagen hatt litt vondt i nedre del i magen på venstre side. er så redd for at jeg har fått for mye pergotime å er overstimulert eller noe sånt. tror dere dette er noe å bekymre seg for eller er d bare EL som er på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare EL som er på vei... Dersom du er overstimulert (noe som faktisk sjelden skjer!) så blir du fryktelig uvel, kvalm og store synsforstyrrelser og så sykt vondt i magen. Husk at de som holder på med ass.befruktning går på mye høyere doser hormonbehandling enn dobbel pergo...

Det er ganske normalt å kjenne at det litt aktivitet der nede, tror ikke du trenger å bekymre deg, men hvis du føler for det og føler deg usikker - så ta en liten telefon til gyn. Skal du ikke inn til gyn i disse dager da? For å sjekke eggposen(e) og se eggmodningen??

Jeg var inne til sjekk av eggmodningen på dag 12 og 14 når jeg går på pergotime.

Jeg har brukt 5 doble kurer + en trippel kur, nå har jeg pause fra alt som heter hormonbehandlinger - følte kroppen måtte få slappe av litt... Skal starte opp igjen nå i høst og inn til gyn igjen i slutten av sept for videre opplegg og gjennomgang av alle prøvesvar etc...

Lykke til da - håper du får en positiv test om ett par uker!!

Klem fra

Skrevet

Nå har ikke jeg greie på pergotime, men jeg hadde vondt i nedre del av magen på høyre side ved el denne gangen. Så kanskje det er ett positivt tegn oget el nærmer seg? Krysser fingrene for det.

Skrevet

ok. takk nå ble jeg litt roligere:-D

føler meg ikke uvel på noen måte har bare litt vondt liksom.

har ikke vært inne til sjekk noen av gangene jeg har gått på pergotime, har tydligvis fått dårli oppfølging jeg da, var ikke klar over at d er vanlig å fare på sjekk dag 12 og 14 som du skriver. kansje jeg ska bytte lege... føler at han ikke tar meg på alvor når jeg sier at jeg ønsker barn, han sier bare at d er nå ikke noe som haster ennå...

håper du har rett at EL er på vei å at d klaffer denne gangen, da blir jeg verdens lykkeligeste:-D

lykke til til deg også, håper at spiren sitter hos deg også snart:-D

Skrevet

krysser fngrene for det jeg også:-D godt å høre at det er andre som har d på samme måten som meg, det gjør meg litt roligere:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...