Gjest JuniGull2010 Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg har ikke vært så flink til å legge sønnen vår på magen hver dag, men jeg forsøker.. Han har løftet hodet bra og flyttet det fra side til side, men da jeg forsøkte igjen i dag, så fikk han liksom aldri hodet opp fra gulvet! Han endte med nesa ned hver gang og så ble han liggendes å slikke på teppet....
Vimse + gullene Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 prøver å få til noen økter hver dag, men blir ikke alltid til. er ikke så leng hun syns det er gøy, så da snur jeg henne og prøver igjen neste gang. syns det varierer litt hvor mye hun løfter hodet, dagsform kanskje?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Pleier som regel å ligge litt på magen mellom hver soving på dagen, altså hver gang han er våken. Ikke alltid det blir anledning til hver gang om vi er ute osv, men alltid iallefall en treningsøkt i løpet av dagen
Willy Wonka Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Min baby er 9 uker. Ikke hver dag han ligger på gulvet, men han ligger ofte på magen oppe på meg når jeg ligger halvlent tilbake eller helt ned på sofaen, det liker han godt og er flink til å løfte hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå