Gå til innhold

Seriøse "luftproblemer"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg virkelig ikke hatt noe kontroll på luften som slippes ut av kroppen- altså fjerting i tide og utide:-) Jeg føler at jeg går med konstant luft i magen og kunne til tider tenke meg å bo alene for å la luften sige ut i det fri...Noen ganger kommer det faktisk uten at jeg har noe som helst kontroll over det, mens andre ganger må jeg konsentrere meg hardt for å ikke slippe en fis midt blant frukt og grønnsaker på Rema:-)

Andre som har dette "luftproblemet"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,jepp! Hatt det en stund også... har gitt opp alt håp om å være høflig på hjemmebane.

Ble for "travelt" å gå å tenke på det,så nå sitter samboer bare å humrer for seg selv når det står på som verst. ;)

Som jeg sier til ham, "skal du være med på leken,må du tåle steken". ;)

Heldigvis er de fleste luktfrie,men alikavell..

Skrevet

haha! det her var morsom lesning :)

jeg har det akkurat likedan.. har gitt opp på hjemmebane.. men når jeg er på jobb eller butikken sliter jeg noe infernalsk! Jeg prøver alt jeg kan å holde det inne, men det resulterer i enorme luftsmerter.. må av og til bare stoppe på butikken.. sier "stopp" til samboer. Så står jeg der rett opp og ned og kniper som en helt, mens jeg har et lite smertehelvete.. haha.. så ler vi før vi går videre..

Dette reulterer såklart i en enda mere luftig aften når vi kommer hjem og resten av kvelden.. alt som er spart og holdt igjen MÅ jo ut på et eller annet vis..

Samboer hadde ikke hørt meg fise engang før jeg ble gravid (bortsett fra et uhell på en telttur), så han har bare måttet venne seg til det. I min værste hormonelle tid rundt 12 uker, begynte jeg å gråte et par ganger når han lo av meg.. nå sitter vi omtrent i krampelatter annenhver kveld her :)

jaja.. denne graviditeten bringer oss mennesker nærmere hverandre :P

Skrevet

he he he:) Trodde faktisk dette var en plage bare jeg hadde fått:) Morsomt å høre at andre også sliter! Sniker meg stadig unna på jobb så jeg kan "lette på trykket"..hehe:) Samboer har blitt ganske vant med det, men er imponert over hvor mye det går an å fise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...