Gjest Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg er 29 uker på vei, og lurer fælt på hvor tidlig jeg skal pakke fødebaggen? Skal jeg skrive ønskebrev allerede også? Hva har dere andre gjort?
ev@drian Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Lurer litt på å gjøre det snart selv, er i uke 30. På tide tro?...vet sannelig ikke.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Denne gangen pakket jeg iallefall alt for tidlig Forrige gang så hadde jeg ikke pakket da lillegull kom 2 uker før tiden, men selv m pressrier så fikk jeg med meg toalettmappe og noe skift. Pappaen tok med resten da jeg lå på sykehuset. Trenger jo ikke utrolig masse ting egentlig. Behagelige klær, toalettsaker, helsekort, kamera.. Ønskebrev har jeg heller ikke denne gangen. Fødsel blir sjelden som du tenker deg, men sikkert lurt å tenke gjennom om det er noe spesielt du ønsker Lykke til!
choe Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Jeg er nå 39 uker, men pakka deler av fødebagen allerede i uke 33.. Eneste var klær jeg viste jeg kom til å bruke fram til nå, de havna nedi bagen for noen dager siden! Ellers skrev jeg en ganske så detaljert liste over det som skal nedi der før vi drar. Greit i tilfelle mannen må pakke for meg i hui å hast!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 jeg gjorde det ca uke 36-37 men så må jeg ha med meg en del ting jeg bruker hver dag også som ligger rundt i leiligheten da skrev jeg en liste over det jeg måtte hukse å ta med
EleResa Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Jeg er 39+4 i dag, pakket bagen i går kveld
Puddingmama Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Hm, jeg pakka mens jeg venta på at riene skulle bli regelmessige.. Du har mest sannsynlig noen få timer på deg og det er jo greit å ha noe å holde på med;)
mandalay Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Tenkte jeg skulle vaske babyklær og pakke litt i helga. Er da 37+3. egentlig ikke noe krise uansett ettersom jeg bor 5 min fra sykehuset.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 Mannen min insisterte da jeg var 37+5. Som Puddingmamma kunne jeg for min del ha ventet til noe var på gang, menmen. Vi bor 5 min unna fødestedet så det er ingen krise om noe ligger hjemme uansett - med unntak av kamera, men sjansen for at vi glemmer det er vel like stor som sjansen for at vi glemmer selve fødebaggen, tror jeg.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Bør vel pakke til uka en gang, da er jeg 36 uker på vei (fødte 2 uker før termin sist, så ikke lett å vite når det starter denne gangen) Apropos å pakke mens man har rier- det anbefales ikke å satse på, jeg hadde ihvertfall ikke hatt sjans til det, var såvidt jeg fikk på meg klær og pakket toalettsaker..
Sunniv@ Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Jeg begynte så smått å pakke i dag. Har skrevet liste for flere uker siden, som jeg har oppdatert etterhvert som jeg har kommet på noe. Jeg er 34+6 nå.
ikg Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Pakket allerede?stresse ikke m d..er 3 uker enda t termin;) Når vel å pakke til da
Checkit Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 syns det er altfor mye styr og mas rundet den fødebaggen jeg, har igjen ei uke til termin og her er den ikke pakket ferdig...har lagt frem det viktigste, ungen kommer seg ut uansett om mamman har medd seg sminke eller ei... Satt litt på spissen men....
Limuna Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 Jeg har så smått begynt å pakke min bag nå. Jeg er 37+4
Vesle mor Skrevet 19. august 2010 #15 Skrevet 19. august 2010 Jeg har bagen ferdig pakket nå og står klar i bilen. Er i uke 36. Har alltid fødet før tiden og nr 1 kom nesten 4 uker før og nr 2 kom 2uker før. Mannen min glemte noe hele tiden, så denne gangen har jeg virkelig forberedet meg selv :-) Bagen var ferdig pakket i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå