Riha Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hei. Har en rimelig pågående bihulebetennelse som ikke ser ut til å ville gi seg med et første. Skal ta fly på fredag og gruer meg som f... for at det skal gjøre sinnsykt vondt. Noen som har tatt fly med en bihulebetennelse? Erfaringer?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Det har jeg gjort og det var sinnsykt vondt... Trodde pannen min skulle eksplodere, helt seriøst. Sørg for å ikke være tett under flyturen, bruk otrivin for å åpne opp og skyll gjerne bihilene med nesehorn og saltvannsoppløsning osm du får kjøpt på apoteket. Håper det hjelper deg!
Riha Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 Fan å, hadde håpet på noen oppmuntrende ord om at det ikke gjorde vondt (som om det skulle stemme da..) Er vel bare å stålsette seg til to timers helvete. F!!!!!::::::...............
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg der, men... Det var landingen som var verst, husker jeg. Og jeg hadde ikke nesespray tilgjengelig så det kan nok hjelpe en del! masse lykke til & god bedring.
kanskjeminime Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Sist jeg tok fly med bihule så var det kun litt vondt når vi tok av, gikk helt fint under selve flygningen, men var sykt vondt i ansiktet under hele nedstigningen/landing siden jeg ikke klarte utligne. Så bruk otrivin eller sånn nesespray som legene kan gi på resept(funker mye bedre) så kanskje det ikke blir så ille
theamortil3 Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Ja var sinnsykt vondt. men jeg satt langt bak i flyet. Fikk flytte langt fremme i flyet og da gikk smerten over... Det kombinert med nesespray gjorde susen.
☆septemberbarn☆ Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Jeg har også tatt fly med ørebetennelse OG bihulebetennelse.. Det var helt forferdelig under letting/landing.. Men ha nesespray og tyggis for å prøv å gjevne ut trykket.. Så får vi håpe at du kanskje blir litt friskere til flyturen :-) God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå