Gå til innhold

Hva er den beste barnevogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har forsøkt flere typer vogn, hvilken er totalt sett den beste?

Viktig for meg er at vognen er:

- stødig og solid, men lett å trille

- lun for babyen. D.v.s ikke alt for åpen kalesj slik at alt av vindkast og snøfokk fyker rett inn.

- utstyrt med en sportsvogndel som kan vendes begge veier og legges helt ned.

Noen kjøpetips? :)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt emmaljunga frelst. Jeg tror jeg kunne valgt city cross eller cerox 2.0 med hardbag / quadrolift til babyen. Det som har gjort at jeg ikke valgte dette er at jeg ønsket en romslig bag, slik at babyen min skal slippe å ligge i sportsdell til sommeren. Synes de er litt små til det når de er 5-6 mnd :S Det gikk greit med eldste for da vi flyttet over henne lå hun i vinterpose og det ble lunt og godt, men det er min mening.

Tja, mine forslag til deg er altså....

Cerox 2.0 (hardbag og quadrolift(softbag)

City Cross (3 ulike bagalternativ, city bag, hard bag og quadrolift (softbag)

Buagoo Cameleon, en vogn med stor og god bagdel, lun sportsdel og mulighet for både sommer og vinterhjul!

Ellers har du jo Brio Happy, Simo duo/kombi og emmaljunga mondial/edge duo blant klassikerne.

Jeg vurderte lenge bag til brio Go'n vi har fra før, men synes ikke den bagen var lun nok. På Go sin sportsdel er kalesjen langt fremover sittedelen, mens på bagdelen var den nestne litt "laidback". Det var skuffende for meg.

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Emmaljunga city cross...den er bare helt suuper!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Simo kombi :) Utrolig godt vogn, er kjempe fornøyd og skal bruke den til nr to om noen mnd også ;) Eneste minus er at den veier litt da, men tar det igjen på stødighet, lun og god, lett og trille, kan ha sportsdel begge veier mm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...