ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 etter 11 pp, og 12 mnd uten p-piller, var det endelig vår tur!!) prinsessa vår skal bli storesøster:) men dette går ikke opp for oss før jeg har vært hos legen til uka:) og denne mnd gjorde vi ingenting for at det skulle klaffe! ikke el-tester, ikke bidronninggele, bare sex et par dager da jeg kjente eggløsningen, ga liksom litt opp... og var ute en tur en helg og slappet helt av, for regnet ikke det skjedde denne gangen heller,men jaggu meg! jeg ringte i forrige mnd å bestilte doktor time pga det hadde gått så lang tid uten at noe skjedde,og for å få tab som skal utsette mensen pga utenlandstur senere i høst, så fikk jeg time til neste uke, så i stede for å komme å be om hjelp, så skal jeg til legen fordi jeg er gravid:D kunne jo ikke passet bedre! - Lykke til alle dere der ute, det finnes håp, selv om jeg nesten hadde gitt opp!! så nå håper jeg bare at denne spiren vil feste seg godt, og være der i 9 mnd til;)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Gratulerer så mye!! Sånn det var for meg med førstemann også. Hadde gitt opp prøvingen, og DA satt spiren! Kanskje det ender sånn denne gangen også.. Lykke til! Lille spire, hold deg fast!!
Gjest Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Gratulere!! Då slipper du i allefall TR på ferien, får håpe du slipper svangerskapsplager:) Kooose deg i tida framover!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Gratulerer sååå mye, krysser fingrene for at det går bra!!! Kos deg og nyt graviditeten, både med og uten symptomer Klems
Des87 Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Masse masse tillykke ))) * Utrolig kjekt og høre Lykke til alle 3 dette blir sikkert så kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå