Gå til innhold

Dere som har opplevd festeblødning- kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første da i siste menstruasjon var 28 juli. Har vanligvis en syklys på ca 30 dager. I går oppdaget jeg litt slim med blod på papiret og i dag er det blod på papiret etter toalett besøk. Jeg har aldri opplevd å blø i mellom to perioder tidligere og lurer veldig på hva det kan være. Hvordan ser blodet ut ved en evnt festeblødning? noen som kan svare eller har noen formeninger? Håper på svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det jeg hadde kan kalles festeblødning, men startet med spotting 9dpo, frisk blødning på papiret 10dpo, småblødninger 11-15dpo og deretter ingenting. Og gravid er jeg fortsatt :)

Skrevet

Fikk en bitteliten blødning, mest slim og litt blod på papiret da jeg var på dag 23 i syklusen, var bare den dagen så var det stopp - på dag 24 testet jeg positivt på vanlig CB, det var ikke tvil for å si det sånn... :)

Dessverre mistet jeg i MA da jeg var 12 uker på vei :(

Men det har ingen betydning for festeblødning eller ikke... Hadde da aldri opplevd festeblødning tidligere eller etter den gangen og jeg har vært gravid 6 ganger totalt, men dessverre bare 1 fullført svangerskap...

Krysser fingrene mine for deg da, at du får en positiv test i løpet av de nærmeste dagene og at det ikke er kroppen/syklusen som har begynt å tulle/lure deg ;)

Klem fra

Skrevet

Dette lurer jeg også på, jeg hadde siste dag av siste menstruasjon den 31.juli. Hadde noe som kunne minne om EL smerter i slutten av forrige uke. I går fikk jeg litt rosa utflod på papiret, og senere sånn ca fire blod dråper, det dekket en halv femtriøring ( i str). Senere i går, gikk det over til brunlig utflod, ikke veldig mye, men sånn at jeg så det når jeg tørket meg. Det er litt i dag også. Jeg har hatt uregelmessige sykluser i det siste, men har heller aldri opplevd farget utflod, eller blødninger mellom to perioder tidligere. Og når menstruasjonen først kommer, kommer det ordentlig med en gang, uten spotting i forveien...

Skrevet

Det stoppet å blø i går ettermiddag og har ikke blødd noe siden... bare litt slim i utfloden sorry detaljer). Er det mulighet for å blø ved en eggløsning? jeg har aldri blødd ved en eggløsning før så synes det er rart hvis jeg skulle gjøre det denne gangen liksom. Noen som vet?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...