HH72 Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Først vil jeg gjerne gratulere alle som er blitt gravide i det siste! Har fulgt med litt passivt her og fått med meg at endel har testet positivt. Håper alt går som planlagt og at dere får oppleve det fantastiske jeg har vært med på det siste halvannet året! Gratulerer også til alle som har født siden jeg var her sist(2008)! Er 38 år og har altså en liten herlig storkegutt på halvannet år. Har hele tida hatt planer og tanker om nummer to, men nå kribler det seriøst i eggstokkene etter å begynne prøvingen. Tenker at det blir travelt hvis jeg lykkes, men jeg gjør jo dette både for egen del og for sønnen min sin skyld. Utfordringene starter allerede når jeg skal reise til DK, men regner med å få det til ved hjelp av venner. Hva tenker dere andre single med ett barn? Evt noen som har to? Har sett diskusjonen her før, men fant ikke igjen tråden.
hedvig72 Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hei du! Ville bare si at har du lyst på flere barn så er det bare til å sette igang. Det blir travelt en stund, så vil barna dine ha mye glede av hverandre:) Og har en hatt lyst på flere barn er det ikke lett å slå seg til ro uten.... Lykke til med valget!
Askeladine Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Hei, jeg har fulgt med en stund nå for å se om du får noen flere svar på innlegget ditt. Er singel og alene med et barn selv. Tanken om å få ett til ved
eva37 Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Hei Henny72! Husker godt profilen din og deg siden vi holdt på, og også ble gravide omtrent på samme tid. Jeg har også tenkt på en til, men har ikke bestemt meg ennå. Tenker at det blir litt vel tøft. Åssen går det med deg? Jenta mi nærmer seg 2 år nå. Superskjønn, og det begynner å bli litt lettere. Men det ville absolutt vært enda mer utfordrene nå det å komme seg til Danmark, og ikke minst det å gå gravid med en smårolling å ta seg av
satser & vesla Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Hei. Jeg har vært i tenkeboksen mtp søskenforsøk. Jeg måtte bestemme meg innen et år pga høy alder. Har kommet fram til at her blir det ikke flere barn som singel. Jeg og snuppa har det så bra sammen og jeg tror at det kan bli for slitsomt å kombinere to småbarn og jobb alene. Heldigvis har jeg nettverk med flere småbarnsforeldre som har barn på hennes alder, så lekekompiser er det iallefall ikke mangel på ;-) Dere som velger søskenforsøk som singel, dere er tøffe :-)
eva37 Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Heller også mer mot det å ikke få en til. Enig i at de som får to er tøffe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå