Gå til innhold

Tror jeg har en MA/SA for andre gang i år....

Barnnummertre

Anbefalte innlegg

Mistet i uke 11 i mars (MA).Ble så glad da jeg ble gravid igjen etter 3 pp.

Men nå ser det mørkt ut. Var på innvendig ultralyd i går, legen kunne ikke se noe annet enn en "vannsekk" og lurte på om jeg kunne være kortere enn jeg trodde.

Det kan være for eggløsningen min var forsinket. Så kanskje jeg er i uke 7 og ikke 8.

Men uansett så skulle jo en sett noe da?? Hun snakket noe om at anatomien var forskjellig på kvinner, og ikke alle kunne en se det så tidlig.

Hun anbefalte ny ultralyd om to uker, og å måle hcg nivået mitt. Tok første prøve på tirsdag. Skal ta andre prøven på fredag og tredje på mandag. Gikk fra legen med dårlig følelse.

Da jeg kom hjem begynte jeg å blø, først litt. I dag har jeg begynt å blø mye mer, og det ser ikke ut som det har tenkt å stoppe heller! ! Får ringe legen min i morgen, regner med en ny utskrapning. Like greit å få det unna gjort!!

Fortsetter under...

Huff, så forferdelig :/ Hold deg i ro resten av kvelden i allefall, prøv å slappe av, selv om det ikke er lett.

Jeg mistet også i mars, uke 10. Visste ikke hvor j*****g det kunne være å miste, det er noe av det mest utfordrende jeg har vært med på psykisk.

Lykke til, sender varme tanker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...