Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en del symptomer nå som stikking i brystene og masse mens murringer + at jeg går ofte på do så her håper jeg er faktisk gravid..venter ikm den 17/18 sept så det blir ikke å teste før etter det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmm jeg går fortsatt rundt og er småkvalm, kvalmen ga seg litt etter ei treningsøkt i dag da, ellers flyr jeg på do i et sett...... innimellom kjenner jeg murring og mage og rygg akkurat som jeg pleier når jeg skal ha mensen,men ikm er ikke før 18 tror jeg... blir spennende... dette er jo første pp for min del så mulig jeg bare legger merke til alt mulig rart.hehe

Skrevet

Symptomjakten ja. :) Jeg har ømme bryster, og har blitt kvalm noen kvelder. Ellers er jeg vel som vanlig ca. Blir veldig spennende dette! Har IKM i starten av uke 37, så leker med tanken på å teste i helgen om ikke TR kommer da. Får bare vente å se! :)

Skrevet

Hei:) Jeg fikk positiv el test på torsdag, hvor mange dpo er jeg da? Fersk på testingen. Jeg begynte å få ømme/såre brystvorter i går, murringer i magen.. i går var det en liten stund det var krampelingnende stikkinger;) Er hormonell men det pleier jeg å være mellom el og ikm, bedre luktesans, trøtt og veldig sulten:) Så har endel symtomer, de såre brystvortene gir meg en mistanke, vært gravid 2 ganger dette året, men desverre gått galt begge gangene, siste gang mistet jeg 21 juli så dette er 2pp etter det, håper vi får masse positive tester neste uke:D:D Tror jeg kommer til å teste om en uke, har ikm fredag den 17:D

Skrevet

Har ikke noen god følelse for denne perioden egentlig. Tror ikke vi traff riktig tidspunkt og vi gjorde det ikke mange nok ganger. *klage, klage* Vi har begge vært syk og tiden har ikke strukket til. Men håper den sitte for alle dere andre :)

Skrevet

symptomjakten fortsetter : i dag har jeg følt meg som en oppblsåst ballong og liksom følt meg sulten,men har ikke hjulpet å spise...små stikninger i magen innimellom og kribling der nede...hmmm.... men kan være så mye annet også... funnet ut at alle symptomer også kan være andre ting så detta er ikke lett.... dessuten legger jeg merke til hver minste lille ting....

sånn egentlig har jeg ikke trua på at jeg skal være av de heldige som treffer på første forsøk,men allikevel er det jo et håp der..hehe

Skrevet

Hei jenter! Jeg skrev jo at jeg skulle være testegal denne gangen;) Testet i går 10 dpo, og syntes jeg kunne skimte en skyggestrek etter 5 min. Men i dag - en svak strek kom med en gang! Jeg tror jammen meg jeg er smelt på tjukka!!! Dette er jo helt vilt!!! MA i januar, og deretter nada, og denne runde hadde jeg jo helt gitt opp håpet. Men kanksje, kanksje?!?!?! Sender masse gaviditetsvibber til oss alle:)

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Er virkelig ikke sikker på om jeg har hatt EL en gang, og former er som følger:

1. Kjenner bekkenløsningsmerter (hadde BL i forrige SV., pleier å få det ved EL, men har nå hatt det i ca ei uke)

2. Har blank utflod (ligner veldig på sånn jeg har når jeg har EL), har hatt også det en drøy uke

Var så sikker på at vi ikke har klart det denne gangen, fordi jeg har ikke kjent at jeg har hatt EL, og hvis jeg hadde EL til vanlig tid, så synes jeg det er litt tidlig å kjenne bekkenløsning og ha så mye slim, hvis det skulle blitt noe.

Flere som er bare forvirra?

Skrevet

Jeg henger meg på!

1 pp for oss denne gangen, har jente født i 07 fra før.

Ingen symptomer! Tester 19. september, tror jeg, om ikke tanta allerede er på besøk.

Lykke til!

Skrevet

jeg er forvirra....har faktisk samme greia med slim som deg og jeg pleier ikke ha noe..... hadde forferdelig kvalme for et par dager siden, den er borte nå,bare litt uggen innimellom... ellers har jeg en rar stikking nede i ene siden som på en måte går gjennom til ryggen... blir gal.... fortsatt 6 dgr til ikm

Skrevet

Henger meg på her jeg også.. Håper og tror jeg hører til her..Har ikke hatt mensen siden jeg sluttet på p-pillen 15. juli (bortsett fra pilleblødning fra 21. juli) men forrige uke tok jeg en el-test for moro skyld og der var teststreken ganske sterk. Tok to stk til denne uka og de var veldig svake så håper jeg har hatt el en gang mellom der. Så forhåpentligvis er min IKM uke 37. Dette er min 1. pp på mitt første barn så er temmelig blank. Men har hatt ekstreme mensensmerter i korsryggen de siste 5dagene (pleier aldri å ha dette før noen timer før mensen kommer), kjent noe stikking i magen og følt meg veldig oppblåst og rar i magen innimellom. Har også begynt å få noen kviser, men vet ikke om det har noe å si..Nå håper jeg bare det skjer noe enten det er mensen eller positiv test sånn at jeg vet at kroppen min er igang.

Skrevet

Hei alle sammen. Da er det bare en dag til "vår" uke starter! :)

Så vil ønske dere alle masse lykke til med testing, håper vi alle får et + på testen!

Selv har jeg blandede følelser for denne pp. Hadde positive EL tester fra 28-31 aug. Deretter var de helt negative. Tok en graviditetstest på fredags ettermiddag, den var hvitere enn hvit!

Tok EL-test i går, og i dag tidlig. Begge to var så godt som positive. Så har et lite håp, men tørr ikke tro for mye.

Har hatt litt små stikkninger i magen, spes. på venstre side, og litt bygevis kvalme, igrunn gjennom hele dagene.

Skal nå vente til onsdag-torsdag med å teste på nytt, dersom tanta ikke kommer før da! :)

Skrevet

Da jeg skulle legge meg i går og dro av meg BH'en, så oppdaget jeg at puppene mine rett og slett hadde blitt fyldigere og selvsagt litt ømme i tillegg. Det var faktisk så ille at selv mannen min kjente forskjell da jeg ba ham kjenne. Jeg er ikke kvalm, og det har jeg vært de andre prøveperiodene mine. Jeg har ikke noe særlig PMS eller murringer heller, og det hadde jeg mange dager før siste periode.

Evig optimist som jeg er så håper jeg jo at dette betyr noe ekstra! :)

Skrevet

Hmmm, da må vi jo bare vente å se. Blir superoverraska om det skulle være en liten spire der. Har ingen andre symptomer utenom BL, hvis man kan regne det som et syptom så tidlig. Hele slimgreia er iallfall superrar. Men jeg har og IKM i slutten av uka (hvis jeg har det denne uka), og det er kjeeeempelenge til! Vi krysser fingrene :)

Skrevet

Hører til her jeg også, tror jeg...er bare 1pp så har ikke helt oversikten. Hadde el ca 4 sept. Har en datter på snart 2 år.

Skrevet

Jeg spotter!! Allerede! TR skal jo ikke komme før på fredag. Det er det frekkeste.. Skjønner meg ikke på denne dustete syklusen min lenger..

Skrevet

Hadde også EL den 4, men er faktisk usikker på når jeg skal ha IKM for dette er andre menstrasjon siden MA i juni. Men i dag har jeg en litt ubehagelig følelse nederst i magen, ikke direkte vondt men heller ikke helt murringer, men det kan nok hende TR kommer. Huff ville så gjerne få det til no siden samboer reiser bort i 6 uker om 2 uker.

Skrevet

Ingen - absolutt ingen - symptomer denne gangen. Men jeg har gjort som "lovet" og har vært testegal;) Og jammen meg var det ikke en svak strek i dag morges:) IKM tirsdag, så tror jammen meg jeg er smelt på tjukka denne gangen!

Er det andre testegale der ute?! Sender masse gode bebbisvibber til oss alle...

Skrevet

Å, så bra, grattis :) Strek er strek!

Skrevet

Takk! Håper også at en strek er en strek... kanskje den er sterkere i morgen? Men er jeg gravid så blir jeg nesten litt redd også. Mistet i uke 18 sist, så blir nok noen uker med litt tilbakeholdenhet. Men jeg er likevel så motivert! Kom igjen kvalme;) Få en liten bebbis...for en drøm... . Håper det blir en nr. 2 på deg denne runde nr. 2, Thea!

Skrevet

Klarte ikke vente med å ta en test, så no i kveld fant e ut at e skulle ta en selv om det er 5 dager til IKM. Tok jo den på kvelden, men ville bare prøve, og der var det en skyggestrek, hjelp, vil ikke få opp forventningene, men samboer så den også, så må ta en ny i morra tidlig. Krysser fingrene!!!! Håper!! :)

Skrevet

Hei jenter...

Har en dårlig dag idag....trodde liksom at det skulle skje noe denne mnd da jeg har hatt murringer og lette menssmerter siden EL, men etter en blendahvit gr.test idag så ble jeg så kjei og lei meg så tror jeg snart gir opp.. Var nok bidronninggelen som ga meg falske forhåpninger og alle de murringene...

Hvorfor skal det være så sinnsykt vanskelig å få til da,at spiren sitter?

Tre dager igjen til IKM så skulle vel sett noe nå så er nok bare å vente på tanta denne gangen også...

Syns liksom at alle blir eller er gravide rundt meg...men er vel hodet som bare er mer oppmerksom på slikt nå...

Skrevet

uffff "makeNo4",

Føler sånn med deg, jeg sleit sånn med førstemann..sikkert i 2-3 år. Gikk på så mange nedturer at jeg var på nippet til å tøøørne..

i slutten ga jeg opp..mannen fikk et par harde spark i bjellene ute på byen, og vips! ble jeg gravid.. om det skyldes sparket aner jeg ikke hehehe..men noe skjedde da vi la det bak oss.

Nå prøver vi på nummer 2, er 1pp, er sikker på at det vil ta år og dag denne gangen også, men då sier svigermor at hun med glede kan gi sønnen noen spark i bjellene om det får fart på trollå..hehehe..

Jeg har IKM lør/søn men er livredd for å teste, føler eg har hatt symptomer, men har blitt lurt så mange ganger før..slitsomt?? JA!

Skrevet

Er det noen andre som har opplevd det her? Fikk positiv test i går kveld, i morrest fikk jeg negativ. Får nye tester i morra tror e, så da skal jeg teste på ny, men er ikke dette rart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...