Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 26. august 2010 #26 Skrevet 26. august 2010 Så her er et spørsmål til dere: hvor lenge blør dere når dere har mens? No har je blødd siden søndag og jeg pleier ikke blø så lenge, så denne perioden fortsetter med å være sikkelig weirdo... No har den jo vart så lenge at jeg sikkert ikke hører til i denne skravlegruppa en gang.
Vizzy Skrevet 26. august 2010 Forfatter #27 Skrevet 26. august 2010 Var ferdig med tanta på tirsdag og i går startet vi med å legge inn aksjer. Skal kjøre på nå til eggeløsningen er over. Ønsker så sterkt at det blir noen posetive tester snart. Har begynt å tenke litt om jeg skal titte etter ny jobb da. Synes det er litt dumt da jeg håper jo å bli gravid snart, men jeg er ikke helt fornøyd på jobben om dagen. Har funnet en stilling jeg har lyst til å søke på. Gjør nok det i helgen tenker jeg. Thea-mamma til to: Når det gjelder mens blør jeg i 4-5 dager. Dette startet da jeg begynte på Folatpillene. Før jeg begynte på folat blødde jeg i ca 6-7 dager og hadde syklusen var ikke så stabil som nå.
mamma til twins Skrevet 26. august 2010 #28 Skrevet 26. august 2010 Jeg blør i 3-5 dager. Men de to siste gangene har jeg hatt avsindige vonde magesmerter og slikt noe er jeg ikke vant med. Venter EL om ca en uke, så skal starte aksjeleggingen i dag! ;-)
Make№4 Skrevet 27. august 2010 #29 Skrevet 27. august 2010 Hei hei jenter... Litt stille innpå her nå men er jo ikke så mye som skjer i disse dagene frem til El. Her er aksjeinnleggene igang...hehe...men tar det når vi har lyst...har jo ikke El før til helgen igjen men men...bare å jobbe med saken vel...) Jeg har jo veldig kort mens,bare to maks tre dager, men alt er visst i orden så aner ikke hvorfor det ikke vil sette seg noen spire nå..hm.. Får bare jobbe med aksjene og ta tiden til hjelp ) Nå skal jeg kose meg litt...og det må dere også gjøre,ha en fin helg jenter! :-D Snx )
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 27. august 2010 #30 Skrevet 27. august 2010 Endelig bynne den iallfall og avta, og da er vi i gang Det er vel forskjell, men jeg er liksom vant til at den er i skikkelige mengder i ca 3 dager. Blir spennende å høre hvordan det går med dere alle, men det er jo så leeeenge til
DenTredje Skrevet 28. august 2010 #31 Skrevet 28. august 2010 Ja nå holder vi på å legge inn aksjer også, ons, tors, fre og nå lør og søn og man.. Hehe.. Veldig spennende! Føler vi maksimaliserer sjansen, gøy å prøve, håpe, og lengte!
Vizzy Skrevet 28. august 2010 Forfatter #32 Skrevet 28. august 2010 Vi er også i gang med aksjeinnlegg. ons, fre og tar nok en økt i kveld, søndag og mandag. Blir spennende. Håper det går denne gangen. Merker jeg begynner å bli litt utålmodig. Veldig mange som har blitt gravid her inne i det siste, merker er litt missunderlig. Håper jeg får en posetiv overaskelse i begynnelse av uke 27:-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 29. august 2010 #33 Skrevet 29. august 2010 Hei jenter ) Melder meg inn her jeg også. IKM en dag mellom 16-18 September. Nå er vi inni 10 pp med nytt mot og håp for at kanskje en liten spire klamrer seg fast denne gangen :-D Dette er første måneden med Bidronninggele, Wild Yam og min nye CB fertilitetsmonitor.. Håper dette kanskje vil sette fart på sakene Spennende, lykke til jenter )
Make№4 Skrevet 30. august 2010 #35 Skrevet 30. august 2010 Hei jenter,nå trenger jeg litt råd... Men først, lubine: Får tak i Wild Yam på helsekost butikker =) Nå over til saken...litt forvirret her...Sitter nå på dag 10 i syklusen,har en 28 dagers syklus med El på dag 13/14...hatt de siste 4 mnd jeg har testet iallfall.. Men idag så har jeg skikkelig murringer og masse El slim (Unnskyld detaljer, men regner dere som vel vant med slikt nå..hehe) Er jo bare dag 10 ennå og tok en El test og den slog ut litt,fikk kontrollstrek og teststreken ble svakere så dermed negativ...men kan det være El på gang så mye tidligere...? Skal jo egentlig ikke ha før torsdag/fredag...Hmmm - lurer nå ??
LC87 Skrevet 30. august 2010 #36 Skrevet 30. august 2010 Hmmm... Kan nok ikke svare deg der.. Bare popper inn for å si at jeg er en av dere. Forventer ikm ca 18 sep. Har begynt å teste EL, men fremdeles neg. Tror jeg har syklus på 32 dager. Så da krysser jeg fingrene for at EL kommer 1-2 sep Krysser fingrene. Blir vel en del jenter som forsvinner over til 1 trimester etter denne mnd også... Håper å være en av dem..
mamma til twins Skrevet 30. august 2010 #37 Skrevet 30. august 2010 Jeg er sikkelig dårlig på tolkning av EL-tester.. Men jeg venter EL fredag, har ikke begynt å teste, men erfarer allerede ømme pupper. Det synes jeg er merkelig..
bibbi@ Skrevet 31. august 2010 #38 Skrevet 31. august 2010 Hei! Melder meg på her, jeg:) Er vel også en "traver", selv om jeg er litt inn og ut av BIM. Må ta en pause her og der etter tantebesøk for å få opp motivasjonen! 8 pp nå, etter en MA i uke 18 i januar. Har fått varierende syklus og spotter plutselig før tanta, så er vel tegn på at hormonene ikke er helt som de bør være om dagen..men gir ikke opp! Vil så veldig gjerne kjenne et lite liv i magen igjen. IKM ca 14. september. Dette blir spennende, jenter!
Litenspire :D Skrevet 31. august 2010 #39 Skrevet 31. august 2010 Jeg er nå igang med 2. pp. Venter bare på at TR reiser igjen om et par dager. Har nå gått til innkjøp av bidronninggelé på helsekosten. Noen som også skal prøve det? Leste en tråd igår kveld hvor det var noen som anbefalte det. Ingen tid å sløse her nei Krysser fingrene for oss alle her
bibbi@ Skrevet 1. september 2010 #40 Skrevet 1. september 2010 Hvordan brukes denne geleen egentlig?! Kanskje noe jeg burde skaffe meg...hmmmm alle tips er gode. Noen som har tatt pergokur? Når kan man egentlig spørre om en slik? Tror jeg hade eggløsning i går - merkelig øm i magen. Uff, nå begynner denne perioden når man bare går og kjenner og kjenner etter symptomer - og blir like lurt hver måned. Er nesten bedre i den perioden da man har mensen, for da er det i alle fall ingen grunn til å håpe!
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 1. september 2010 #41 Skrevet 1. september 2010 Hei alle jenter Jeg hører vel til her jeg å har ikm 17-18 sept hvis jeg ikke er alerede gravid da..Jeg har vel el i dag hvis jeg har regnet rett Siste mens var utrolig liten blødning og varte bare i 3 dager og sist gang jeg var gravid så blødde jeg også og viste ikke at jeg ikke var gravid før etter 2,5 mnd.. Så dette blir spennede å se om mensen dukker opp eller blir borte
Kanskje snart <3 86 Skrevet 1. september 2010 #42 Skrevet 1. september 2010 Bibbi og dere som lurer på bidronninggele Har prøvd i 10pp og tenkte jeg ville prøve noe nytt:) Tenkte å gi det et forsøk før vi har prøvd i et år for da blir det (FORHÅPENTLIGVIS IKKE!) en tur til legen og utredning... Dette er første pp jeg prøver bidronninggele så jeg har ikke noe særlig erfaring med dette. Slik jeg har forstatt så stabiliserer bidronninggele blant annet hormonbalansen i kroppen og generelt sett KAN den hjelpe kvinner til å bli mere fruktbar med å styrke eggene og ved å stabilisere syklusen. Har også lest at det skal hjelpe med slimproduksjonen som kommer i forbindelse med EL. Jeg kjøpte kapslene på urtesenteret.no og betalte rundt 100-150 kr for hundre tbl. Står på pakken at man skal bruke 1-2 kapsler daglig fra første dag i syklus frem til EL. Jeg har lest littt rundt og ser at mange tar dobbel og trippel dose for å få bedre virkning. Jeg prøvde trippel dose noen dager men ble litt dårlig (kvalm) da, men er ikke sikker på om det var bidronninggeleen som var årsaken. Så nå tar jeg dobbel dose frem til EL og noen dager etter EL begynner jeg med Wild Yam som blant annet skal være godt for å få egget til å feste seg. Selv synes jeg det er verdt et forsøk etter å ha prøvd en del måneder, og det blir spennende å se om dette vil sette fart på sakene
DenTredje Skrevet 2. september 2010 #43 Skrevet 2. september 2010 Nå er vi straks i andre halvdel av prøvingsperioden, og jeg føler jeg allerede har ventet leeeeenge! Vi er ferdig med prøvingen, og jeg har så smått begynt symptomjakt. Har ikke merket noe ennå da, hehe, ikke så rart kanskje! Er vel igang med prøvinga alle sammen nå da. Håper vi får en fruktbar pp!!
mamma til twins Skrevet 2. september 2010 #44 Skrevet 2. september 2010 Har ikke EL før fredag/lørdag etter mine beregninger, så er midt inne i prøvingen nå. La inn aksjer i går og så blir det nye aksjer i kveld siden min kjære mann reiser bort fredag morgen og blir borte til søndag kveld. Får legge inn aksjer da også bare sånn for sikkerhets skyld. :-) Lykke til!
trollfrøkna Skrevet 2. september 2010 #45 Skrevet 2. september 2010 hei hå folkens... da er jeg hjemme etter ei uke på kreta og her gikk vi rett på å legge inn aksjer.... har vel el lørdag ifølge div kalkulatorer så her blir det full fart noen dager framover... blir spennende å se om det blir noe av det da...
Rime Skrevet 3. september 2010 #46 Skrevet 3. september 2010 Har el i dag, så i kveld blir og hele helgen blir det forføring! Hehe! Håper virkelig det vil klaffe, for han reiser snart på havet igjen og blir vekke nesten 2 mnd. Så hvis det ikke klaffer denne gangen, er det lenge til neste pp. Tolmodighet, sukk!!
mamma til twins Skrevet 5. september 2010 #47 Skrevet 5. september 2010 Dytter oss opp fra side 2!!! Nå er vel de fleste av oss ferdige med den største aksjeleggingen i forbindelse med EL, så når står symptomjakten for tur. Slit det med helsa jenter! :-)
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 5. september 2010 #48 Skrevet 5. september 2010 Argh, skikkelig forkjøla og EL på en gang, passer dårlig. Men har prøvd å få til et par ganger i sengehalmen, følte meg ultra sexy med snørring, nysing og hosting om hverandre Klare ikke helt å kjenne om jeg egentlig har EL nå (har ustabile sykluser), pga. vondter overalt fordi jeg er forkjøla. Kanskje hører jeg ikke til på denne skravletråden engang, den som lever for se. (Men tia går jammen sakte når man venter og venter) Håper det klaffet for oss alle sammen denne gangen!
trollfrøkna Skrevet 6. september 2010 #49 Skrevet 6. september 2010 haha, jeg har også vært skikkelig forkjøla så kjenner igjen den beskrivelsen der...
bibbi@ Skrevet 7. september 2010 #50 Skrevet 7. september 2010 Ja, da er symptomjakten igang! 7dpo i dag (tror jeg i alle fall), og jeg kjenner stikkinger i bekkenet. Slet med bekkenet før MA'en i januar, så jeg kjenner igjen følelsen. Men dette kan vil skyldes eggløsningen like mye som befruktning/festning, så jeg holder håper nede. Når tenker dere andre å begynne testingen? Jeg har ikke testet i det hele tatt de siste 5 rundene, så denne gangen skal jeg være TESTEGAL!!!! Hi hi det er bare så artig å teste, men det tar på - skuffelsen er så stor hver gang den er blendahvit. Men uansett - denne gangen skal det testets;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå