Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg i gang med 6 pp og håper det går bedre denne gangen. :-) begynner å bli litt lei av å få besøk av tanta. Flere som henger seg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har også IKM i uke 37. Dette er vår første pp, og vi har akkurat fastslått at vi skal prøve på nr 2. Har et barn på 1.5 fra før. Blir veldig spennende! Er forresten 28 år. :-)

Skrevet

tror nok jeg hører til her :) har ikke fått besøk av tanta enda og det irriterer meg grønn for nå vil jeg i gang med første pp og jeg skal til syden neste uke og vil ikke ha tanta på besøk da,men ganske sikker på at hu kommer i løpet av de nærmeste dagene , er ganske regelmessig så og vet nå at jeg IKKE er gravid.. så slenger meg med her foreløpig i hvert fall :)

Skrevet

Føler meg som den veteranen nå... :-(

9. pp, IKM 16.september.

Skrevet

antaglig ikm 18 sept her, dagen før bursdagen min så best tanta ikke kommer da,men vi får se...

kjekt med en veteran da for da har vi nye prøvere her noen vi kan mase litt på :P ,men får håpe det går bra for deg denna gangen da, x fingrene for deg :)

Skrevet

Hei. :) Hører forhåpentligvis til her jeg også, vist EL kommer på samme tid som forrige mnd. Jeg er 22 år, har ei jente som blir 3 i sept. og vi går inn i vår 4pp nå.

Ønsker alle lykke til! :D

Skrevet

Gjør dere andre noe spesielt for å "øke" sjansene denne pp? Her har jeg sluttet å drikke så mye kaffe, redusert til 1 kopp om dagen, tar folat og prøver å spise mer frukt og grønnsaker enn ellers. Blir veldig spennende. Er ca 1 uke igjen til EL, så smører meg med så mye tålmodighet som jeg greier, hehe.. :) God helg!

Skrevet

Jeg tar folat, og tester med el.test. Har ganske ustabil syklus, så håper at med el-testing kan jeg finne symptom på når el kommer. Så jeg ikke trenger teste hver mnd for å vite når det skjer.

Ellers spiser jeg sundt og variert.

Prøvde hostesaft forrige mnd, uten hell.

God helg til deg også! :)

Skrevet

Jeg har tatt forlat siden januar jeg da. Tar 1 mg om dagen (har økte doser pga at det gikk galt sist pga ryggmargsbrokk).

I tillegg tar jeg bidronningskapsler, om det har noe for seg aner jeg ikke. Ellers så tok jeg en periode vitaminer, men har gått tomt og ikke kjøpt mer.

Kjøpte for en stund siden el-tester (billigtester). Tar fortsatt 1-2 hver måned bare for å få bekreftet syklusen. Er snart tomt og tror ikke eg kommer til å kjøpe flere. Har en stabil syklus.

Har kuttet drastisk ned på kaffen til 1 om dagen og kuttet ut snusen helt (JA, jeg vet, men det er jentesnus altså!!!).

Skrevet

Tjing!

Får slenge meg inn her da....en skikkelig gammel traver blitt med mine nå 9pp..

Fikk TR besøk i natt og regner med hu forsvinner i løpet av morgendagen og da er de omtalte telledagene igang igjen...

Ha en fin lørdagskveld jenter,nå skal jeg kose meg med god vin og god mat!! :-)

Skrevet

GOD HELG alle sammen.... selv har jeg nå ferie...reiser til Kreta på torsdag, gleder meg masse og når jeg kommer hjem er det babylaging på programmet...

gjør ikke noe annerledes enn før akkurat nå,begynt på folat da,men dette er jo også første pp og blir jeg gravid med en gang tror jeg at jeg blir rimelig sjokka, regnet med at dette kan ta litt tid...

Skrevet

Dytter oss opp fra andresiden!! Jenter da!! ;-)

Skrevet

Tror jeg hører til her, eler på uke 38, det for tiden vise :) Har veldig rar og vond (!) mensen nå, håpe den er ferdig snart så vi kan komme igang igjen. Dette er kun min 2 PP, men kjente jeg ble veldig skuffe når mensen kom. Ekstra surt at den skal være så vond denne gangen, har hatt smerter siden den kom og nå er den snart ferdig. Slik har jeg ikke hatt det før, har kun hatt smerter dagen før den kom. Så nå kan den bare hute seg ut, så vi får fortsette prøvinga ;)

Har allerede en hindring jeg må gruble litt på, da vi får besøk i slutten av uke 36 (da skal jeg ha hatt EL og det har forhåpentligvis blitt til noe mer), så hvordan sno seg unna vindrikking (noe jeg vet det blir mye av)? *gruble, gruble* Bra jeg har god tid å gruble på ;)

Blir koselig å følge dere gjennom måneden! Uansett blir vel jeg en av de siste til å ikke få mensen den uka ;)

Skrevet

jeg har også ikm helt i slutten av uka.... lørdag fant jeg ut...

Skrevet

Jeg har prøvd helt siden januar og har vel funnet ut at jeg kan ikke slutte å leve selv om jeg er en prøver. Synes du kan ta deg et glass vin med god samvittighet. :-)

Har også hatt veldig vondt de to siste periodene med TR. Ille vondt faktisk. Kaldsvetter, klarer ikke gå eller sitte og må ta smertestillende. Skjønner meg ikke på denne dustekroppen lenger...

Forøvrig så har jeg oppdaget at mannen min på lik linje som siste periode reiser bort når jeg har EL. Fortsetter vi med denne fabelaktige timingen så blir det aldri klaff... :-(

Skrevet

Da har Tanta kommet og gått hos meg... så da er det bare å kose seg med mannen så mye en vil noen uker fremover.

Har altså en jublende mann som syns det her har vært og er noen herlige mnd..jeg selv syns spiren kan sette seg snart...;-)

Skrevet

Dette er våres første pp etter en MA i juni. Så no krysser vi fingrene og håper på at det skal komme en ny spire og at det denne gangen vil bli der! :) Har IKM i 37 og føler det er veldig lenge til den 12. Hehe. Lykke til alle sammen her inne! :))

Skrevet

Men det er jo lenge til! Er helt enig. Men når man har vært gjennom noen prøveperioder så er det rart hvor tida flyr likevel. He he.

Lykke til!

Skrevet

beynner å bli en del her nå, kjempegøy og så spennende å se hvor mange som får det til :)

Skrevet

Her var det liv gitt! :-)

Er syk og hjemme fra jobb i dag, så kjeder meg litt...

Det virker som om det var en del som ble gravide sist periode, får håpe det klaffer for en del denne gangen også.

Skrevet

Da er vi igang med prøvinga! Annenhver dag etter tanta, for så ca 4 dager på rad (forhåpentligvis) når den beregnede EL finner sted. Veldig spennende det her! Lurer på om man bør bli liggende i senga etter sex for så å ta natta, eller er det like greit å gå på do etterpå? (bare ikke alt renner vekk da.....) hmm.. kanskje en blanding? Rask tur på do - he he... (litt flaut det her..;) )

Artig vi begynner å bli en del her nå. Blir gøy å se resultatene i uke 37! :)

Skrevet

Jeg går faktisk ikke på do etter sex nei.. he he. Gjør det normalt for jeg har vært en del plaget med UVI. Jeg tar istedet to tranebærkapsler når jeg legger meg. Har gått bra hittil, det som ikke har gått så bra er jo at det ikke har klaffet!!!

Skrevet

Hallo... Er det noen her? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...