Alessandro+baby i magen :) Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 enelig ....8 dager over tiden ! Nå er jeg hjemme med kateter og hele pakka , blir mest sannsynlig innlagt imorgen kveld . Endelig skjer det noe her !!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Masse lykke til:=)))) Snart har du gullet ditt i armene:=)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2010 Tusen takk skal ere ha !! Lykke til til dere også !!
Måånestråle Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Hvordan var det å få satt inn kateteret? Vondt? Har du blitt strippet, så du evt kan sammenligne? Er det ubehagelig å gå med?? Jeg skal få satt inn kateter på tirsdag om det ikke blir action før den tid, og lurer litt på hva jeg har i vente
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 18. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2010 Hei ! Jeg har ikke blit strippet før så jeg kan ikke sammenligne , men kateter var ikke vondt i det hele tatt , jeg kjente bare litt veeeldig svak menssmertelignende mens de drev på . Men det gikk veeeldig fort og ikke vondt i det hele tatt. Ikke ubehagelig å gå med heller . Har litt rier nå , men ikke no sterke saker , skal inn igjen imorgen , gleder meg til jeg har gutten min hos meg Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå