zombi Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Åhh... 35 uker, og voldsomt forkjøla... !!!! tett i nesen, hoste og skikkelig vond hals.. Neo dette var ikke noe gøy sånn på slutten... Flere som har det slik?
<3 Septembermirakel x2 <3 Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 da er vi to... Skikkelig tett i nesen her også, hoste, nyserr og vond hals, og også feber.. skikkelig slappfisk og kjempetungt å puste...som om det ikke begynner å bli tungt nok fra før å puste..jeg er også snart i uke 35:) Måtte ty til mine første to paracet i svangerskapet idag.. Eneste positive er vel at jeg får trent veldig mye knipeøvelser i forbindelse med at jeg nyser som en gal, selv om det ikke har vært noe problem enda,men man vet jo aldri, så da gjør jeg det for sikkerhets skyld=) Nei dette var ikke noe kult å få på slutten nei, men satser på at vi blir friske fort fort fort:) God bedring iallefall!! Og lykke til videre de neste ukene:)
Gjest Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Make it three:( Vært syk siden fredag og er fortsatt helt blæh! 20 dager å bli frisk på, nekter å være syk når gullet kommer til verden:) God bedring, jenter!
Riha Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Føyer meg pent inn i rekka her. Har vært skikkelig forkjøla i to uker nå og har begynt på penicillin mot bihulebetennelse. Startet på mandag men har ikke hatt noe effekt enda, byttet penicillin i går kveld etter en runde på legevakta.Blir gal av smerter og paracet virker knapt. God bedring til dere andre snufsere:-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 uff jeg også Potte tett... å jeg har termin i morgen!! Blir en skikkelig nesespray-fødsel! hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå