Gå til innhold

Arbeidssøker og prøver...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva tenker dere om det? Og finne jobb og prøve samtidlig.

Har leeeenge ventet, håpet på fast jobb, men ender alltid opp med korte vikariater og og orker ikke vente lenger, vil bare la livet gå sin gang.

Tenker på om jeg skulle fått jobb og blitt gravid samtidlig. Er det dumt av meg?

Fortsetter under...

Samme situasjon her, Jeg tenkte på det og bestemte meg først for å finne meg en jobb. Så hadde jeg besøk av baby en liten uke og jeg innså at jeg ikke klarer vente til jeg får jobb. Så nå får det bare skje det som skjer først, jeg lar ikke det at jeg er arbeidssøker være en hindring lenger, og innser at livskvaliteten min er mye bedre nå når jeg vet at jeg forhåpentligvis snart skal bli mamma.

Det ordner seg alltid, ikke sant? :)

Synes du skal bare la tiden gå sin gang.

Hva så om du prøver og så bli gravid?

Arb giver har vel ikke rett til å si dæ opp uansett pga at du blir gravid.

Men personlig hadde æ ikke sagt ifra te arb giver før etter prøvetia. For da trenger ikke de noe grunn.

Syns ikke livet skal stoppe opp av den grunn.

Ble gravid før sommeren og visste godt at jeg skulle begynne på skolen med mye praksis arbeid, MEn håper på d beste at jeg er frisk gjennom svangerskapet at jeg kan fullføre halve året ihvertfall.....

Helt enig med dere begge.. Det ordner seg alltid på en eller annen måte! :)

Jeg har nå ventet i 3år, men klarer ikke holde meg lenger.. Kastet p pillene også får livet gå sin gang. Er vel bare sånn at man føler at man burde ha alt i boks først, sånn jeg alltid har følt det, men nå tenker jeg heller at det kommer en vakker dag, men at jeg ikke vil sette livet på vent av den grunn. Ja, må ihvertfall få jobbet opp tiden så man får permisjonspenger :)

Hilsen meg som har laget innlegget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...