choe Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Går til jordmor for å få modningsakupunktur, og har blitt sjekket vag to ganger med 1 ukes mellomrom. Første gang fikk jeg beskjed om at det var mykt men ikke modent.. Nå på mandag var.. desentralisert, SD 1/2-1 cm og hun fikk 1 finger i åpningen, og kunne kjenne hodet på babyen i bekkeninngangen. Når kan man bli strippet/tøyd? Holder det med 1cm åpning??? Har forsøkt å ha et par ganger for dag i senga, noe som har resultert i vonde kynnere eller modningsrier som har holdt meg våken om nettene, men dabber av utpå nattmorgenen..:/ De varer ca 30sek og kommer med alt fra 3 til 10 min mellomrom, og er vonde i korsrygg og nederst i magen.. Vil jo så fryktelig gjerne at det skal gå over til ekte rier. Er det noen som har noen tips som kan prøves ut? Hører flere skriver om brystvortestimulering, men er usikker på hvordan dette gjøres. Samme måte som håndmelking? Gjør det noe om det kommer væske ut av brystene, og skal man gni på begge brystene samtidig? Er foresten 39+2 i dag..
lykkelig med2 gutter Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 hei. jg er 37+3 i dag, ble strippet på sykehuset i dag etter samtale med jordmor der. Ikke strippet hos min regulære jordmor. jeg ble strippet "tidlig" pga med.årsaker. jeg hadde 3 cm tapp, og en cm åpning hele veien gjennom, men ikke helt modn. bare å håpe det fører til noe, men ikke garantet. skal evt strippes på ny om mandagen, og evt samtale med lege om keisersnitt om en uke hvis ingenting har skjedd. håper inderlig dette var det som skulle til... lykke til med deg også.
choe Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 Ja det er bare å håpe! Gi gjerne lyd fra deg om hvordan effekt du får av strippingen.. Skal spørre jordmora på fredag om hun kan forsøke å strippe, men håper i det lengste det skal skje noe før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå