Gjest Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Fikk positiv 8-9 dager siden, svake positive siden det og maaange negative inkl. en på legekontoret (urinprøve).. Nå fikk jeg svak igår, forrigårs og utrooolig svak idag.. er 3 dager over ikm...
gutt07 og jente11 Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Prøv å vent nån daga og så ta en cb digital:) Lykke til, ska krysse fingran for dæ
Gjest Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Takk, vet ikke om jeg bare er så desperat etter å få en positiv test og er begynnt å bli småsprø eller gjør de rette tingene.. Er pga symptomene jeg tror jeg er gravid.. og at mensen ikke har kommet enda...
gutt07 og jente11 Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Trur alle blir litt smågal når d kommer til testinga. Har sjøl testa kjæmpe tili og fortsætta i flere uke nån måna. Ikke bra for dæ sjøl, men d e nu bare sånn d blir. E mange som blir teste gal, og d e nåkka æ sjønne godt. Da æ e sånn sjøl. Om du har fådd svake testa, så har du jo HCG i urin, så d e jo ett bra tegn. Vi får bare håpe d blir mer av d nu så du får en skikkeli positiv test:) Æ syns prøvetia va vanskeli, og æ blei vældi lætta da æ endeli fikk en positiv tæst. Da va d liksom verd all ventinga og alle skuffelsan man hadde hadd tiliere.
Gjest Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Takk, kan ikke ta blodprøve før mandag... Har blitt forkjølet i tillegg nå og to kvelder på rad har jeg vært fryktlig kvalm..Grinete og holder på bli gal av hele teste greien, så er jeg uten mannen akkurat nå.. Føler meg så alene...Huff ikke meningen å være så negativ nå..
gutt07 og jente11 Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Huff, d må være slitsomt. E ikke nåkka kos å være aleina nu når man virkeli træng nån å støtte sæ t. Sjønne godt du hold på å bli gal, d tar på både hode og kroppen når man prøve å få baby. Om du vente t fredag m å tæste, så burde d jo ha blidd produsert en del HCG t da. Om du har fådd svake tæsta t nu, så trur æ at den vil bli stærk eller i alle fall stærkere t da:) D va længe å vente på å få tadd blodprøve. Syns man ska få komme inn på dagen eller værtfaill i løpet av 2-3 daga. D e jo vældi slitsomt å gå å vente sånn.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Du må nesten bare prøve å vente litt. Som det sies her vil testene bli sterkere etterhvert som hcg stiger. Jeg testet svakt på IKM, mandag, mens idag er sterken lysende og klar. Du stresser bare deg selv unødig ved å teste hundre ganger.
Gjest Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Oki takk, 5 dager over tiden nu.. Ikke tegn til mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå