Gå til innhold

Jeg har holdt foredrag i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jordmødre og barnepleier på barselavdelingen, og jeg dristet meg til å ha en slide i presentasjonen min hvor det stod:

"Hvorfor har ikke jordmor, barsel og helsestasjon like godt informasjonsmateriale om morsmelkerstatning som de har om amming?"

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men dette har jeg lurt på. Og jeg må si jeg var sjokkert da jeg oppdaget dette...

Jeg lot det være med å la spørsmålet henge litt i lufta, starte ikke en diskusjon, men håper nå at et lite frø er sådd :-)

Ps: foredraget handlet om hvordan det er å få et barn som har leppe-, kjeve-/ganespalte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<3<3<3<3<3<3<3<3blomstre<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

c",)

Skrevet

Nå gledet du mitt lille hjerte :D

Skrevet

Er jo på tide at der skjer noe, så det er greit at du gir de noe å tenke på.

Hver gang jeg spurte HS om noe anng flaskemelk, så fikk jeg ofte til svar "Det vet jeg ikke". Skulle vært et krav om at de kan like mye om flaskemelk som de kan om amming.

Jeg må sende en stor takk til nettsiden Flaskeposten og dere her inne for at jeg har fått svar på mine spørsmål.

Men nå er vi snart ferdig med denne stria for denne gang. Gir bare litt til kvelds for kosen skyld nå.

Skrevet

Du kan jo driste deg til å tipse HS om Flaskeposten, de har egen side for helsepersonell! Og boken de gir ut burde jo alle helsestasjoner minst ha et ekseplar av. Man trenger jo ikke å presentere det som kritikk, men som et tips. Eventuelt kan man sende en mail til lederen av helsestasjonen :-)

Kan jo ikke være noe kjekt for HS heller å være svarskyldig gang på gang?...

Skrevet

Kjempebra blomstre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...