Gå til innhold

Ultralyd i går.

Raggy

Anbefalte innlegg

Var på ul i går og var ikke noe oppløftende. Etter min beregning skulle jeg vært 7+3 men ul viste et embryo på 5 mm som er for lite til å være 7 uker på vei.

Enten så er fosteret død eller så er jeg bare 5 uker på vei. Jeg testet positivt tre dager etter forventet mens og da kunne jeg ikke vært mange dagene på vei så tilfelle.

Tok ecg prøve i går og legen ringte i dag og sa den var på 42000 som tilsier 5 uker. Skal ta ny ecg på fredag men får ikke svar før på lørdag av vakthavende lege. Ny UL fastende mandag morgen for å se om det er ett hjerte som slår.

Disse dagene kommer til å bli ett rent ...................! Går ikke lang tid mellom hver tåre.

To MA for ett år siden og det tok ett år før jeg ble gravid denne gangen.

Sukk!

Fortsetter under...

Kjære deg:)

Kan ikke annet si enn at jeg tenker på deg, og vet hvor tøft det er å gå slik og vente på hCG prøver og nye UL.

Ønsker deg masse masse lykke til og håper du får se et bankende hjerte på neste UL:)

Varm klem fra meg

Hei. Vil tro at det er et godt tegn at hcg nivået stemmer med ul da... Det hender jo at egget går i en slags dvale noen dager etter at de har festet seg. Da vil du teste positivt men egget begynner ikke utviklingen før opp til to uker seinere... Krysser fingre for at det er det som har skjedd i ditt tilfelle.

Ønsker deg masse lykke til og sender en klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...