Gå til innhold

MONCA... Se her!! Har noe å si til deg:) (spør ikke om du kan spå)

Anbefalte innlegg

Hei. LilleKnøtt her..:)

Jeg har tenkt så masse på deg i det siste... hvordan går det med deg?

Jeg har fått for meg at du snart blir gravid nå...

Føler så sterkt at oktober er din mnd, og det er jo ikke lenge til:):)

Men august er også en veeldig sterk mnd for deg... Så jeg lurer litt på om kanskje den lille blir født noe over termin så den kommer i august...;)

føler også mer ei jente nå, enn en gutt faktisk.. har jo alltid følt gutt på deg.

Liten oppdatering fra meg:

Jeg koser meg med min lille gutt og den litt større gutten:)

Er blitt gift, og på dagen 14 dager etter bryllupet døde pappa:(

Så i løpet av 3 uker så fulgte pappa meg opp kirkegulvet (i rullestol) og jeg bar han ut igjen til sitt site hvile... Så sommeren har vært glede og sorg om hverandre...

Men livet må gå videre, selv om det til tider er tøft...

klem tidligere "LilleKnøtt"

Fortsetter under...

Hei vennen. Så hyggelig at du er innom og ser etter en "gammel" sliter :D

Tenk om du har rett a... Hadde jo vært en ønske drøm. Jeg er langt over ikm, med negative tester så langt. Hadde en positiv for nesten to uker siden, men det ble negativ igjen... Men har ikke hatt noe blødning. Ikke vet jeg. Er kjempe trett, og skikkelig moody. Etter falsk positiv test har jeg følt meg skikkelig deprimert og sinna...

Så jeg håper inderlig at det skjer noe snart, for jeg er sliiiten!

Jente ja.. En del som sier det faktisk=) Hadde vært bare morro det... Jeg tar alt som kommer jeg. hehe

Oi, for en sommer du har hatt... Først og fremst; Gratulerer så mye med bryllupet! Det var stas... (her er det fortsatt ikke noen forlovelse og spore.. grrrr.. hehe)

Kondolerer med pappan din. Ikke greit det der, men han hadde jo vært syk lenge nå, så får håpe det var til det beste.. Selv om det alltid er tragisk!!!

Jeg føler dere snart, dvs DU snart tenker på neste mann ;) Ikke helt enda, men det kribler litt kjenner jeg.. Trur dere starter prøvingen igjen på nyåret igjen jeg.. hihi... Og at du er gravid før sommeren er her igjen! Så da vet du det... Mars/April og med jenta som vi har prata om tidligere...

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...