Gå til innhold

Flere fullammende som begynner å bli litt slitne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er litt over 4 mnd, og spiser godt. Han nærmer seg nå 9 kilo og ligger langt over snittet på lengde. Jeg merker at jeg er ganske så trøtt om dagen. Noen sa til meg at det er fordi det tar på å produsere så mye melk, også er det jo selvsagt slitsomt innimellom å være våken flere ganger om natta. Lillegutt spiser for tida med ca to (noen få ganger 3) timers mellomrom nesten hele natta, men sover heldigvis fra ca 20 til i ni tida. Andre som er slitne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jenta mi var 4 mnd merket jeg at jeg var veldig sliten og følte at jeg aldri hadde alenetid med kroppen min. Stakkars mannen min ble sparket vekk om kvelden... Jeg begynte med grøt (mest pga lite melk på kvelden) og det hjalp veldig. Det er som regel jeg som gir grøten også. Jeg er også så heldig at jeg har svigermor 200 m fra huset så hun har henne ihvertfall en gang i uken på ettermiddagen. Det hjelper veldig!!! Høres teit ut, men bare det å vaske huset alene er fantastisk.

Jeg har lurt på å slutte, men hver gang jeg tenker det går det 1 time og så gråter jeg nesten fordi jeg allerede da er så utrolig glad i den kontakten. Jeg gruer meg til hun ikke vil ha pupp mer selv om jeg vet at det kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...