Gå til innhold

Ehhhh...vannet mitt har gått! :-O

Anbefalte innlegg

Gjest poäng *fødeklar* :o)
Skrevet

Har lettere panikk, hva skjer, hva skal jeg gjøre, har aldri opplevd dette før!

Tror jeg kjenner de første riene nå, eller kanskje det er bare jeg som innbiller meg det, panikk, panikk, panikk!

PS; har ringt sykehuset og terminen er 1. sep for dem som lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi oi, så spennende:) Lykke til:)

Skrevet

Så moro:D:D:D Tenk snart har du lille gullet i armene!:) *litt missunelig*! Hehe! Hold oss oppdatert!

Lykke til!

Skrevet

så gøy! lykke til og hold oss oppdatert:)

Skrevet

Hurra - jippi - ingenting er bedre!

Gå på rieteller.no hvis du trenger litt tellebackup.

Jeg og vil - vi har jo termin samme dag! Nå skal jeg hoppe rundt her hjemme til vannet mitt og går, altså :)

Masse lykke til - pust masse, slapp av (spesielt i ansiktet og munnen) og LE HØYT OG KOS DEG med fødselen, du skal få hilse på babyen din snart!

Skrevet

Spennende! Da er du snart igang da, rier eller ikke:D

Masse lykke til!!

Skrevet

Så spennende!

Så lenge vannet ikke er misfarget, så må du vel bare vente på riene før du kan dra på sykehuset:) Lykke til!!

Skrevet

Lykke til :))

Skrevet

Oi! Hva sa de på føden? Går vel fort når vannet har gått...?

Skrevet

Man blir vel uansett satt igang senest 24 timer etter vannavgang, hvis ikke riene starter av seg selv..

Skrevet

Ingen rier enda, men har harde kynnere. Vannet renner jevnt og trutt, slimproppen gikk når vannet gikk.

Jeg er stresset, oppspilt, redd, nervøs! Jeg er tredjegangs, men med de andre gikk jeg to uker over termin og vannet gikk når fødselen var godt i gang.

Denne gangen starter det med vannavgang to uker før termin, så man skal vel aldri være for sikker på noe...:-)

Barnevaktene er varslet, og vi forsøker å rydde her hjemme og lage middag. Kanskje siste middagen med bare oss fire!

Skrevet

åååå så spennende!!!!!

Jeg vil oooooooog!!! Har termin 2 dager etter deg jo!

Hva gjorde du før vannet gikk? (tipstips!) :)

Lykke til!!

Skrevet

Hehehe, ok - sov dårlig og var tidlig på beina siden det er 1. skoledag. Fikk skolebarnet avgårde og fikk meg en runde i høyet for yngste lå fortsatt og sov (mannen har nattskift:).

Etter runden fikk jeg noen svake rier, som ga meg en tre-fire tak før det var over.

Så tok jeg yngstemann med på handletur, og det var en ganske anstrengde affære som tok noen timer. Vel hjemme, etter ørten bæreposer, så sjenket jeg meg en kopp kaffe og ringte mora mi. Og da gikk vannet.

Så, sov dårlig, stå tidlig opp, ha deg en runde med mannen, gå på handletur og ring mora di. Så går vannet! :P

Skrevet

oi oi oi så spennende!!!!!!!! jeg også har termin 2 dager etter deg, så dette er da alvorlig sniking i køen synes jeg:)))))

Tenk; nå har du snart gullet i armene dine uansett!!!!

Masse masse lykke til og vi følger alle spent med på oppdateringer fra deg:)

Skrevet

Hehe.. gode tips du ;) Masse lykke til vertfall :) Her har jeg vært på overtidskontroll hos jordmor som har røska rundt inni der... mmmdeilig.. :/

Så jeg sitter her med masse mensmurringer å venter på evt rier...

Skrevet

haha takk for tips! Vet ikke helt om jeg kommer til å teste de ut da;)

Lykke til og hold oss gjerne oppdatert!

merker jeg er en stor smule misunnelig:)

Skrevet

Å så spennende! :D

Kjenner jeg blir litt misunnelig, har termin 2. sep, og er ganske klar for å få vesla ut :)

Masse lykke til! :)

Skrevet

wow!! Så deilig å slippe å gå over tida igjen da!! Lykke til:)

Skrevet

Oooh. Lucky U! : ) Så spennende. Masse lykke til!!!!

Skrevet

"Så, sov dårlig, stå tidlig opp, ha deg en runde med mannen, gå på handletur og ring mora di. Så går vannet! :p"

Hahaha, jeg skal jammen prøve på dette! Takk for utmerket tips og lykke til :)

Skrevet

Lykkeli&gla

Det er dessverre 72 timer som er regelen men de fleste avdelinger gjør det heldigvis innen 48 timer..

Synd at det er slik..

Skrevet

oi det kom brått på deg dette her skjønner jeg hehehe;) litt vittig...

masse lykke til....;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så morsomt! Og spennende! Masse lykke til!

(Uten at jeg visste det, har jeg gjort akkurat det samme som deg i dag, i grove trekk, men i stedet for en runde i höyet prövekjörte vi en bil...farsken og!! Hehe!)

Skrevet

Hehe, dere burde i det minste funnet en humpete vei! :P

Men jeg sitter her fortsatt, har bare småmurring i magen og ikke ekte rier. Satser på at de røsker litt ekstra i meg på sykehuset eller setter noen aku.nåler for å få riene i gang. Baby, baby, nå må du komme! :-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Önsker dere alle lykke til!! Regner med det er blitt litt mer action siden vi ikke hörer noe mer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...