Oktobergutt2010:) Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Etter mye frem og tilbake, og en hel haug med navn som har blitt luftet har jeg iallefall funnet mine favoritter som er Liam og Matheo, men spørs om jeg får samboer med på den, gitt. Han syns det var så unorsk... :-( Hva skal deres hete? :-)
Kathrine. Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 kanskje Sverre Har også tenkt på Espen Eskil Egil Emil Rune
Nybakt mamme til prins<3 Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Min samboer er også litt på den med å ha godt norsk navn:) mens jeg er mer den spesielle;) noen JEG har tenkt ut er; sakkarias, emrick, eiden, gjøran.. og noen fler, men har nytt fav navn hver uke;) dukker stadig opp nye! denne uka er sakkarias på topp!
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Vår lille gutt skal hete Theodor:)
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Vi har Mathias. Og jeg har Arian. Mannen vil ikke ha Arian,så d blir vel Mathias....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå